عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۰۹۷۹
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۳
رونمایی از کتاب "بابا مهدی" با حضور رئیس صدا و سیما در غرفه عقیق
هیچ خبری در این عالم بالاتر از همین ایثاری که این شهدای مدافع حرم رقم زده اند نیست و ما بقی بازی دنیایی است. به نظر من این کوچه و این اتفاق مبارکی که بچه ها برایش زحمت کشیده اند برکت خودش را دارد .
گزارش تصویری



عقیق:  کتاب خاطرات شهید مدافع حرم مهدی قاضی خانی با حضور عبدالعلی علی عسکری رییس سازمان صدا وسیما ، سردار حسین اسدالهی فرمانده عملیاتی لشکر 27، جانباز مدافع حرم کربلایی حبیب عبداللهی ، مادر، خواهر، همسر و فرزندان شهید مهدی قاضی خانی در غرفه سایت عقیق در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات رونمایی شد.

سردار حسین اسدالهی در این مراسم با اشاره به اینکه جای خالی این شهدا پر نمی شود اما در برنامه هایی که منتسب به این بزرگواران است می بینیم که جوانان حضور فراوانی دارند و داغ این بزرگواران فقط با این امت واحده قابل تحمل است.

وی ادامه داد: خیلی با ارزش است که کسی در این وانفسای زندگی ، خانواده و سه اولادش را ترک کند اما رفتنش بخاطر یک ارزش بزرگتر است.

فرمانده لشکر عملیاتی 27 محمد رسول الله با اشاره به محل شهادت شهید قاضی خانی در خان طومان سوریه، تاکید کرد:  سالهای آینده بیشتر به عظمت کاری که بچه ها در این منطقه انجام دادند پی خواهیم برد منطقه ای که یکبار دیگر وقایع عاشورا برای بچه های ما زنده شد، منطقه ای که بچه ها درس هایی را که پای مکتب اهل بیت آموخته بودند آنجا نشان دادند.

وی ادامه داد: هزینه زندگی امروز و نظام ما را امثال آقا مهدی داده اند، که کار هر کسی نیست، ارزش اتفاقی که بچه ها رقم زدند مخصوصا اتفاقاتی که سال 94  افتاد یک دهه دیگر مشخص می شود.


اسداللهی اضافه کرد: این فداکاری ها کار کسانی است که در دستگاه اهل بیت و پای روضه بزرگ شده اند اینها هر چه داشتند را بدون منت هدیه کردند.

جانباز مدافع حرم کربلایی حبیب عبداللهی نیز از میهمانان این مراسم بود. ور در سخنان کوتاهی گفت : اینجا نمایشگاه مطبوعات است و رسانه ها به دنبال ارائه ماحصل یک سال خود هستند اما باید بگویم به قول آن شاعر که گفت "هر که غمت را خرید عشرت هالم فروخت  ، با خبران غمت بی خبر از عالمند " هیچ  خبری در این عالم بالاتر از همین ایثاری که این شهدای مدافع حرم رقم زده اند نیست و ما بقی بازی دنیایی است.


ممکن است عده ای سوال کنند که این کوچه بین این غرفه ها در نمایشگاه مطبوعات چه جایگاهی دارد ، به نظر من این کوچه و این اتفاق مبارکی که بچه ها برایش زحمت کشیده اند،  برکت خودش را دارد . امیدوارم که شهدا دست این بچه ها به خاطر زحمت هایشان و نگاه های بعضا تحقیر آمیزی هم که به آن ها شده  بگیرند .

در ادامه این مراسم کتاب "بابا مهدی" که توسط حسین سلمانزاده و علی غیوران نوشته و از سوی نشر نارگل منتشر شده با حضور عبدالعلی علی عسکری رییس سازمان صدا وسیما ، سردار حسین اسدالهی فرمانده عملیاتی لشکر 27، جانباز مدافع حرم کربلایی حبیب عبداللهی ، مادر، خواهر، همسر و فرزندان شهید مهدی قاضی خانی رونمایی شد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین