عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۰۱۱۴
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۴
فراخوان شعر با عنوان «امتداد سرخ» از سوي انجمن اسلامي انديشه زلال با همكاري نشر اليما، به منظور تبليغ، بازتاب و ترويج فرهنگ عاشورايي در مراسم پياده ‌روي اربعين منتشر شد.
عقیق:فراخوان شعر با عنوان «امتداد سرخ» از سوي انجمن اسلامي انديشه زلال با همكاري نشر اليما، به منظور تبليغ، بازتاب و ترويج فرهنگ عاشورايي در مراسم پياده ‌روي اربعين منتشر شد.

موضوعات اين فراخوان شامل كاروان اسراي كربلا، رنج‌ها، مصيبت‌ها، افشاگري‌هاي امام زين العابدين(ع) و حضرت زينب(س)_ شور و شعور حسيني در اربعين_ حضور گسترده مردم در مراسم پياده‌روي اربعين از ملل، مذاهب و اديان مختلف_ ابعاد جهاني و فرصت مناسب تبليغ و بازتاب حادثه عظيم كربلا در پياده‌روي اربعين_ تجلي عشق به اباعبدالله الحسين(ع) در اربعين_ پياده‌روي اربعين، زيبايي‌ها و سختي‌ها، حواشي_ مهمان‌نوازي مردم عراق، شكوه ايثار و محبت و ارايه خدمات صادقانه و خالصانه_ آداب پياده‌روي زوار و ترويج فرهنگ ناب شيعه_ حضور مردان، زنان، كودكان و سالخوردگان در پياده‌روي اربعين است.

علاقه مندان مي توانند آثار خود را تا ۱۵ آذر به آي دي تلگرام telegram.me/andishehzolalو يا پست الكترونيكي infoazis@yahoo.com ارسال كنند و ضروريست مشخصات فرد و اثر شامل نام و نام خانوادگي، سال تولد، شهر محل سكونت، شماره تلفن، عنوان شعر، قالب شعرارسال شود.

منبع:حج

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین