عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۰۰۲۳
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: از ظرفیت بالای پیاده روی اربعین حسینی برای زدودن شبهات در جامعه استفاده شود.
عقیق:آیت الله محمد رضا ناصری در دیدار با مسئولان کاروان اربعین میبد با تاکید بر هرچه پرشور برگزار شدن مراسم پیاده روی اربعین اظهار داشت: در طول سال های گذشته اقدام های زیادی در زمینه شیوع شایعات با موضوع مهدویت در جامعه انجام شده است.

وی خاطر نشان کرد: در استان یزد هم اقدام هایی از طرف گروه های انحرافی برای ترویج مباحث دروغ در ارتباط با مهدویت انجام شده است و سعی دارند موضوع مهدویت را منحرف کنند.
امام جمعه یزد با بیان این مطلب که برخی از این افراد بیان می کنند که امام زمان(عج) ظهور کرده اند عنوان کرد: چنین گروه هایی که بعضا دیده می شود 100 و 200 نفر هم پیرو آنها شده اند آیین های خرافه ای و نادرست را در بین خود و دیگر مردم ترویج می دهند.

ناصری با تاکید بر اینکه باید شبهه زدایی کامل در ارتباط با این اقدامات انجام شود عنوان کرد: مراسم های پیاده روی اربعین امام حسین(ع) با توجه به حضور پرشور مردم و همچنین فضای عرفانی که دارند برای شبهه زدایی از چنین اقداماتی بسیار مناسب است و باید از این ظرفیت به درستی استفاده کرد.

نماینده ولی فقیه در استان یزد از برگزاری مراسم های پیاده روی مذهبی برای مناسبت های مختلفی که هیچ روایت و ثوابی در ارتباط با آن بیان نشده انتقاد کرد و گفت: پیاده روی مذهبی و آیینی مربوط به امام حسین(ع) است که برای آن روایت های متعددی هم بیان شده است.

منبع:ایرنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین