عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۹۹۳۳
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۴
آیت الله سبحانی:
حضرت آیت الله سبحانی با گلایه از دولت برای عدم راه اندازی شبکه اینترنت ملی، گفتند: امروز خطر زیادی در فضای مجازی وجود دارد و شاهد بمباران عقاید دینی و فروپاشی خانواده ها هستیم.
عقیق:حضرت آیت الله سبحانی در دیدار با سردار جلالی رئیس سازمان پدافندغیرعامل کشور که در دفتر معظم له برگزار شد، اظهار داشتند: روزی که اینترنت در کشور ورود کرد، از آن به عنوان یک وسیله ارتباطی عنوان شد و برای ما از اینترنت به عنوان آب زلال تبلیغ کردند و ما هم پذیرفتیم، اما در چند سال اخیر شاهد هستیم که فضای مجازی خطرناک شده است.

ایشان تصریح کردند: امروز به سادگی همه جوانان می توانند تبلیغات مسیحیت، وهابیت، توهین به مقدسات و ابتذال را در فضای مجازی مشاهده کنند.

معظم له افزودند: دشمن نتوانست از طریق نظامی، نظام ایران را بپوساند اما از طریق فرهنگی می خواهد نظام را منحل کند و یکی از ابزار آن اینترنت است.

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه همه مسیرها در اینترنت به آمریکا منجر می شود و به آنجا متصل است، ابراز داشت: ما باید اینترنت مستقلی داشته باشیم که اختیارات آن، دست خود دولت ایران باشد.

حضرت آیت الله سبحانی با گلایه از دولت برای عدم راه اندازی شبکه اینترنت ملی، گفتند: امروز خطر زیادی در فضای مجازی وجود دارد و شاهد بمباران عقاید دینی و فروپاشی خانواده ها هستیم. 

ایشان افزودند: گاهی می گویند محتوای خوب در اینترنت قرار داده می شود که این مسئله خوب است، اما فساد نیز در آنجا وجود دارد و گاهی فساد بر صلاح غلبه می کند.

معظم له تصریح کردند: باید وابستگی خود را در زمینه اینترنت از بین ببریم و اینترنت مسقل، سریعتر در اولویت قرار گیرد تا اختیار دست کشور باشد و نیاز بانک ها و مراکز علمی در داخل رفع شود.

این مرجع تقلید افزودند: راه اندازی شبکه اینترنت ملی نگهبان دین، اخلاق و ناموس کشور خواهد شد.

حضرت آیت الله سبحانی با اشاره به اینکه وظیفه داریم دردهای فرهنگی جامعه را بیان کنیم، گفتند: آبروی نظام، کشور و جوانان را از صلاح به فساد می کشاند و وظیفه شرعی دارند اینترنت مستقل راه اندازی کنند.

منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین