عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۹۷۱۸
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۶
کارشناس ارشد علوم سیاسی و روابط بین الملل با بیان اینکه امام حسین (علیه السلام) برای تمام عالم است، گفت: ما باید فرهنگ حسینی را به دنیا صادر کنیم.
عقیق:به نقل از روابط عمومی کانون فرهنگی و هنری بقیه الله (عجل الله تعالی فرجه الشریف) مسجد امام صادق(علیه السلام) خلیف آباد اسالم، میلاد رضاپور، کارشناس ارشد علوم سیاسی و روابط بین الملل در همایش کرسی آزاد اندیشی « شب های شعور حسینی» که در مسجد امام جعفر صادق علیه (السلام) خلیف آباد این شهر برگزار شد با تسلیت ماه محرم، گفت: ما باید به اهداف قیام امام حسین (علیه السلام) پی ببریم.

وی افزود: ما باید بنشینیم ببینیم که در مسیر امام حسین(علیه السلام) هستیم و گاهی اوقات از خودمان امتحان بگیریم.

کارشناس ارشد علوم سیاسی و روابط بین الملل تصریح کرد: ما اگر می‌خواهیم یک حسینی واقعی باشیم باید رفتار حسینی داشته باشیم.

رضاپور با اشاره به اینکه امام حسین (علیه السلام) برای تمام عالم است و ما باید فرهنگ حسینی را به دنیا صادر کنیم، اظهارکرد: الان ۲ هزار شبکه ماهواره ای بر علیه عاشورا و فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت(علیه السلام) کار می‌کنند ما باید با وحدت، که امام حسین (علیه السلام) عامل وحدت هستند فرهنگ حسینی را به دنیا صادر کنیم.

وی ادامه داد: این آموزه های نهضت عاشورا بود که بر مردم این سرزمین تاثیر گذاشت و این انقلاب را به رهبری امام خمینی (ره) به ثمر نشاندند.

کارشناس ارشد علوم سیاسی و روابط بین الملل گفت: این جلوه های زیبای فرهنگ عاشورا بود که بر این مردم اثر گذاشت زمانیکه از حضرت زینب(سلام الله علیها) پرسیدند که در کربلا چه دیده ای فرمودند جز زیبایی چیزی ندیدم و مادران شهیدان ما هم به تاسی از حضرت زینب(سلام الله علیها) همین جمله را گفتند.

وی با بیان اینکه امروزه شنیده می‌شود که امر به معروف و نهی از منکر نکنید در حالیکه امام حسین(علیه السلام) در همین راه شهید شدند، اظهارکرد: الان کشور ما یک رهبری دارد که با تیز بینی تمام مسائل را رصد می‌کنند بر ما واجب است که از ایشان تبعیت کنیم  و مراقب باشیم که دنیا چشمانمان را نگیرد.

رضاپور گفت: دشمنان به فکر از بین بردن این نظام اسلامی هستند و اتاق فکر آنها هم آمریکا، انگلیس و اسرائیل هستند که با عوامل داخلی خود درصدد از بین بردن این نظام هستند که باید نسبت به توطئه هایشان آگاه بوده و نقشه هایشان را نقش بر آب کنیم.

منبع:شبستان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین