عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۹۶۹۴
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴
«محمد رضا رئوف شیبانی» که این روزها از وی به عنوان سفیر مدافع حرم نیز یاد می‌شود، با حضور در جمع مدافعان حرم حضرت زینب(س) با آنها خداحافظی کرد.

عقیق:«محمد رضا رئوف شیبانی» که این روزها از وی بعنوان سفیر مدافع حرم یاد می‌شود، در ادامه دیدارهای خود به‌مناسبت پایان ماموریتش در سوریه ضمن حضور در حرم حضرت زینب در جمع گروهی از مدافعین حرم آن حضرت حضور یافت و با آنها به گفتگو نشست.


محمد رضا رئوف شیبانی سفیر ایران در دمشق در جمع مدافعان حرم حضرت زینب(س)

سفیر جمهوری اسلامی ایران همچنین ضمن حضور در مراسم نماز جمعه در مصلای حرم حضرت زینب(س) که به امامت نماینده مقام معظم رهبری در سوریه برگزار شد، در جمع نمازگزاران سخنرانی کرد .

وی در سخنان خود با اشاره به تلاش‌ها و فعالیت‌های صورت گرفته در خلال پنج سال حضورش در جنگ سوریه، اظهار داشت: سیاست استکبار از یک‌سو و اشتباه استراتژیک برخی بازیگران درگیر در جنگ سوریه موجب شد جهان شاهد سر برآوردن تروریسم و جریانی تکفیری از میان غبار ناشی از ویرانی‌های جنگ جاری باشد که اکنون امنیت و صلح منطقه حساس غرب آسیا را مورد تهدید قرار داده و به چالش کشانده است.

وی سیاست ثابت جمهوری اسلامی ایران در مبارزه جدی با تروریسم و جریان‌های تکفیری را مورد اشاره قرار داد و بر حمایت جمهوری اسلامی ایران از سوریه و عراق در این جنگ تاکید کرد.

در اواخر هفته گذشته نیز جمعی از ایرانیان حاضر در دمشق طی مراسمی در حرم حضرت رقیه(س) از رئوف شیبانی در سوریه تقدیر کردند.


تقدیر از سفیر ایران در حرم حضرت رقیه (س)

جمعی از ایرانیان حاضر در دمشق شب گذشته طی مراسمی در حرم حضرت رقیه (س) از زحمات محمدرضا رئوف شیبانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه تقدیر کردند. جزئیات بیشتر

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین