عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۸۷۱۸
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۸
در گفت‎وگویی صورت گرفت
پدر شهیدمان کاملاً نسبت به دغدغه‎های فرزندانش کاملاً آشنا و گویی سالیان سال در کنار ما بود. هنوز پندها و نصیحتهای ایشان چراغ راه بنده و سایر اعضای خانواده‎مان است.
عقیق:مهدی شاطری، فرزند شهید حسن شاطری از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتوگویی با بیان اینکه پدرم زندگی خود را وقف نظام و انقلاب اسلامی کرده بود، گفت: پدر شهیدم به خاطر دغدغهفراوانی که برای نظام و انقلاب اسلامی داشت، به ندرت ایشان را در خانه میدیدیم و زمانی هم که به مرخصی میآمدند، با سرعت به عملیات اعزام میشدند.

وی در بیان برخی ویژگیها و صفات رفتاری پدر شهیدشان در منزل اظهار کرد: وقتی ایشان به منزل تشریف میآوردند، آن قدر صمیمانه و با محبت رفتار میکردند که حضور کمرنگ خود در بین خانواده را جبران میکردند و تا میخواستیم صمیمی شویم و از حالت رودربایستی خارج شویم، مهلت مرخصی ایشان تمام میشد و مجدد باز میگشتند.

شاطری با اشاره به اینکه بنده و سایر برادرانم از نکات پندآموز پدر شهیدمان همواره استفاده میکنیم، افزود: پدرم با اینکه در منزل حضور کمرنگی داشت، اما کاملاً نسبت به دغدغههای فرزندانش کاملاً آشنا و گویی سالیان سال در کنار ما بود. هنوز پندها و نصیحتهای ایشان چراغ راه بنده و سایر اعضای خانوادهمان است.

فرزند شهید حسن شاطری ضمن بیان اینکه مادرم به دلیل مسأله حضور کمرنگ پدرم گلایه نمیکردند، افزود: رابطه پدر و مادرم به قدری بر مبنای اعتماد بود که پدرم تمام زندگی خود را به ایشان سپرده بود و مادرم سعی بر مدیریت خانواده داشتند تا ما نسبت به عدم حضور پدرمان احساس دلتنگی زیاد نکنیم و مدام گلایه نکنیم. اما زمانی که به پدر شهیدمان به خاطر حضور کمرنگشان در خانواده شکایت میکردیم، ایشان میگفتند «چرا خود را جای خانواده شهدا نمیگذارید؟ خانواده شهدا که عزیزشان هیچ گاه بر نمیگردند این قدر شکایت نمیکنند اما باز بنده هر سه یا 6 ما یک بار به خانه میآیم و به خانواده سر میزنم». و در نهایت الحمدلله به آرزوی خود یعنی شهادت رسیدند.



منبع:تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین