عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۸۶۲۲
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۲
معاون آموزشی و پژوهشی کانون خورشید از اجرای طرح ایجاد بانک جامع پاسخ به شبهات دینی در این کانون خبر داد.
عقیق:صبح امروز،دوشنبه5مهرماه، مراسم رونمایی از ترجمه کتاب "خانواده خورشید" به زبان فرانسه با حضور حجت الاسلام و المسلمین مشکوری مدیر کانون خورشید، حجت الاسلام و المسلمین حامد کاشانی معاون آموزشی و  پژوهشی این کانون و معتمدی مترجم اثر برگزار شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین کاشانی، معاون آموزشی و پژوهشی کانون خورشید با تشریح برنامه‌های بخش آموزشی و پژوهشی این کانون گفت: اولین محور این برنامه‌ها عبارت است از چاپ و تدوین کتب غدیری که ذیل این محور، مجموعه مباحث علامه امینی را در کتاب الغدیر در 12 عنوان و به صورت ساده و روان تدوین می‌کنیم.

وی افزود: دومین محور فعالیتها، تدوین درسنامه ولایت پژوهی است. امروزه آموزشهایی که در این حیطه هستند لزوما منتج به تربیت مدرس نمی‌شوند لذا ما قصد داریم این خلاء را پرکنیم و در زمینه تربیت مدرس و معلم کار کنیم. بازه زمانی تربیت مدرسین 5 ساله است آن هم با یک مطالعه 7 الی 10 ساعته.

وی در ادامه گفت:سومین محور فعالیتهای آموزشی و پژوهشی کانون خورشید، بانک جامع پاسخ به شبهات در زمینه معارف شیعی است. در ابتدا پاسخ به شبهاتی که به سه زبان عربی، فارسی و انگلیسی داده شده در فضای سایبر رصد شده است و بعد از رصد قصد داریم محتواها را پالایش کنیم و سپس شبهاتی را که موجود است پاسخ دهیم. محور چهارم، عبارت است از پاسخ پژوهشی و کرسی نقد. در این محور قرار است مباحث ولایت و امامت توسط افراد و فضلای شیعی هم، مورد نقد قرار بگیرد و سپس بر سر آنها بحث شود. محور پنجم، تولیدات رسانه‌ای گرافیکی در مورد بعضی از موضوعات است که یکی از آنها اینفوگرافی غدیر است.

حجت الاسلام کاشانی در انتها با اشاره به راه‌اندازی کانال تلگرامی درباره غدیر گفت: کانال تلگرامی کانون، به نام الغدیر 100 روز است که فعالیتش را شروع کرده و هر روز یک فیش تصویری از علمای اهل سنت که موثق است ارائه می‌شود.


منبع:تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین