عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۷۶۷۸
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵
حسین فتاحی این روزها سرگرم پایان بردن مجموعه 12 جلدی «سی روز با پیامبر» است تا بچه‌ها برای 365 روز سال قصه از پیامبر اکرم(ص) داشته باشند.
عقیق:حسین فتاحی از نویسندگان کشورمان در گفت‌وگویی درباره فعالیت‌های اخیرش گفت: به تازگی مجموعه‌ای برای بچه‌ها نوشته ام به نام «سی روز با پیامبر (ص)» که قرار است در 12 جلد برای بچه‌ها منتشر شود و تا کنون 9 جلد از آن منتشر شده است.

وی افزود: در این مجموعه که 365 روز سال را پوشش می‌دهد و هر روز یک قصه از پیامبر اکرم برای بچه‌ها دارد و در آن مجموعه کاملی از قصه واره‌ها یا تصویرهایی از زندگی پیامبر(ص) را گرد آورده‌ام.

این نویسنده کودک و نوجوان اظهار داشت: در این داستان‌ها، از کودکی تا رحلت پیامبر و همه زندگی آن حضرت شامل زندگی خانوادگی، اجتماعی، سیاسی، پیامبری و کلا همه ابعاد زندگی آن حضرت برای بچه‌ها داستان آورده‌ام.

فتاحی گفت: این کتاب، مجموعه کاملی است که با متنی سادی و با استفاده از مستندترین مطالب تاریخی درباره زندگی پیامبر نوشته شده است.

نویسنده کتاب «زندانی قلعه هفت حصار» درباره روند انتشار این مجموعه گفت: انتشارات قدیانی یعنی ناشر این مجموعه قرار است 3 جلد دیگر این کتاب‌ها را تا پایان امسال منتشر کند و پس از پایان یافتن مجموعه،‌ همه داستان‌ها در یک کتاب با قطع رحلی بزرگ با عنوان 365 روز با پیامبر منتشر شود.

وی افزود: این روزها نیز بسیار درگیر خواندن 3 جلد آخر همین مجموعه هستم و چون نوشتن درباره زندگی معصومان کار بسیار حساسی است، تمام وقتم صرف این مجموعه می‌شود و کار جدیدی شروع نکرده‌ام.


منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین