عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۷۶۵۴
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۳
نرم افزار قرآن "هدی" اولین قرآن اندروید با قلم نسخ قرآنی دیجیتال با ترجمه حجت‌الاسلام حسین انصاریان توسط سازمان دارالقرآن کریم مورد تایید قرار گرفته و با همکاری موسسه نرم افزاری مریم و نارسیس تولید شده است.
عقیق: نرم افزار قرآن "هدی" اولین قرآن اندروید با قلم نسخ قرآنی می باشد که توسط سازمان دارالقرآن کریم مورد تایید قرار گرفته و با همکاری مشترک نرم افزاری مریم و نارسیس تولید شده است.

این قرآن دیجیتال در راستای نیاز مخاطبان به فونت مناسب و توانا جهت نمایش متون اعراب دار در نرم افزار های قرآنی تولید شده است در حالی که متاسفانه در بازار نرم افزار های بی کیفیت به شدت در حال تکثیر می باشد.

اعراب‌گذاری و استفاده از حروف ناخوانا به صورت کمرنگ در این نرم افزار از جمله ویژگی های بارز این نرم افزار بوده است، همچنین اندازه فونت ها قابل تنظیم جهت بهتر دیده شدن آیات می باشد.

بر اساس این گزارش، این قرآن دیجیتال از ترجمه حجت‌الاسلام حسین انصاریان بهره گرفته است و با حرکت روان متن قرآن هماهنگ با صوت تلاوت استاد منشاوی برای علاقه مندان قابل استفاده می باشد.

واضح بودن علایم وقف، امکان جستجوی سوره، آیه، جز، حزب و صفحه، حرکت متن بدون تلاوت برای قرائت شخصی با امکان تنظیم سرعت، دو حالت نمایش برای مطالعه در شب و روز و قابل استفاده در اندروید 4.2 به بالا از دیگر ویژگی های این قرآن دیجیتال می باشد.


منبع:شبستان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین