عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۷۴۶۹
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹
رئیس اداره تبلیغات اسلامی نی‌ریز بر لزوم نظارت همیشگی بر عملكرد هیئات مذهبی تأكید كرد و گفت: این نظارت نباید تنها منحصر به ایام خاص باشد.
عقیق:حجت‌الاسلام فخرالدین میرزایی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی نی‌ریز امروز، در دیدار با رئیس شورای هیئات مذهبی این شهرستان گفت: ساماندهی و نظارت بر فعالیت هیئات مذهبی از اولویت‌های شورای هیئات مذهبی است که باید در طول سال ادامه یابد و فقط منحصر به ایام خاص نباشد.

وی تصریح کرد:باید از تمام توان هیئات مذهبی در پشتیبانی از برنامه فرهنگی و آموزنده در مساجد، تکایا،ادارات و مراکز مردمی استفاده شود.
میرزایی افزود: شورای هیئات مذهبی باید با برگزاری دوره‌های آموزشی و تغذیه فکری مسئولین هیئات مذهبی به صورت مداوم، تمام تلاش خود را برای ارتقاء سطح فعالیتهای فرهنگی مذهبی هیئات به‌کار گیرد.

شهبازامیری، رئیس شورای هیئات مذهبی نی‌ریز نیز در این دیدار گفت: این شورا با تمام توان در خدمت هیئات مذهبی شهرستان بوده و هست.
امیری با بیان اینکه شورای هیئات مذهبی گام‌های مثبتی را در جهت شناسایی و صدور مجوز فعالیت هیئات برداشته است، افزود: با برگزاری دوره‌های آموزشی و تغذیه فکری مسئولین، هیئات مذهبی زمینه برگزاری هر چه باشکوه‌تر فعالیت‌های دینی و مذهبی فراهم خواهد شد.

منبع:ایکنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین