عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۷۳۵۶
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۴
روز گذشته صورت گرفت؛
کرمانشاه- جمعی از مداحان اهل بیت (ع) بر بالین احمد عزیزی شاعر انقلابی کرمانشاه حاضر شده و از او عیادت کردند.
عقیق:جمعی از مداحان اهل بیت (ع) با حضور در بیمارستان امام رضا (ع) شهر کرمانشاه بر بالین احمد عزیزی شاعر انقلابی کرمانشاهی حاضر شده و از او عیادت کردند.

احمد عزیزی شاعر انقلاب و مداح اهل بیت (ع) ۱۵ اسفندماه سال ۸۶ به دلیل کاهش سطح هوشیاری ناشی از تشنج، بیماری قلبی و کلیوی به وضعیت کما رفت و از آن روز تا کنون یعنی بیش از ۸ سال و نیم در بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه بستری است.

عزیزی که هم اکنون ۵۶ سال دارد، قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به دعوت شمس آل‌احمد (برادر جلال آل‌احمد) به تهران آمد و با شهید مطهری هم دیدار کرد. پس از پیروزی انقلاب و با آغاز جنگ این بار همراه خانواده‌اش راهی تهران شد و سپس برای مدتی ساکن شهرستان نور شد و بعد از آن دوباره به پایتخت بازگشت و در آن اقامت گزید و به همکاری با روزنامه جمهوری اسلامی پرداخت.

«کفش‌های مکاشفه»، «شرجی آواز»، «باغ تناسخ»، «ترجمه زخم»، «باران پروانه»، «رودخانه رویا»، «ملکوت تکلم» و «سیل گل سرخ» از جمله دفترهای شعری این شاعر انقلاب و مداح اهل بیت است.

حاج بهمن جمیاری، کربلایی محمد مهدی آبادی، حاج میثم حاجیمرادیان، کربلایی سجاد خانی، سید علی لطفی ، کربلایی مهدی اصغری، ایوب شیخ پور و بهروز یگانه مداحانی بودند که به دیدار احمد عزیزی رفته بودند که به روضه خوانی پرداخته و همچنین ]چند بیت از اشعار احمد عزیزی در وصف امام زمان (عج) را خواندند.

در این دیدار، خواهر احمد عزیزی نیز که طی این سال ها زینب گونه از برادرش پرستاری کرده است از هزینه های بالای دارو و بیمارستان اظهار ناراحتی کرده و از مسئولین درخواست کمک داشتند.

منبع:مهر

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین