عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۷۲۶۱
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۴
فرمانده مرزباني استان خوزستان از برگزاري چندين ديدار ديپلماتيك با مرزبانان عراق و توافق براي خدمت رساني هرچه بيشتر به زائران حسيني در اربعين 95 خبر داد.
عقیق: سردار «عبداله نظرپور» فرمانده مرزباني استان خوزستان گفت : حماسه بزرگ اربعين حسيني براي كشور يك رويداد استراتژيك فرهنگي و تبليغي است .

وي با اشاره به اينكه براي مرزبانان خوزستان، خادمي زائران امام حسين (ع) بزرگترين عزت و افتخار است، افزود: تلاش براي ارتقاء خدمات و تسهيلات زائران اربعين حسيني 95 با تمام توان و سرعت در استان خوزستان در حال انجام است .

وي در پايان با اشاره به اينكه اين استان از آمادگي بالايي براي پذيرش زائران برخوردار است، تصريح كرد : در اين هفته با برگزاري چندين جلسه با مرزبانان عراق به توافقات خوبي در زمينه تردد زائران رسيديم و اميدواريم با افزايش مراكز صدور ويزا ديگر شاهد اين مشكل براي زائران نباشيم.

منبع:حج

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
-
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
0
1
زائران اربعین به این شعارهایی که می دهند و می گویند؛ تووافق شد و تسهیل شد و از این قبیل شعارها توجه نکنند و خود را آماده سختی های سفر کنند. متاسفانه سختی های داخل ایران هر سال بیشتر می شود ولی عراقیهای بدون امکانات، هر سال خدمات بیشتری به زوار می دهند.
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین