عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۶۶۰۱
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۴
نشست «مهدویت» با حضور حجت‌الاسلام مردانی در فرهنگسرای امام(ره) برگزار می‌شود.

عقیق:به منظور تبیین و شناخت فلسفه انتظار برای امام غایب(عج) و ترویج فرهنگ مهدویت و با حضور حجت‌الاسلام مردانی نشست «مهدویت» برگزار می‌شود.

در این همایش با تأکید به عرصه جهاد فرهنگی، آگاهی و حفظ وحدت عمل در برابر تهاجمات فرهنگی دشمن به حفظ و گسترش فرهنگ مهدویت پرداخته می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در همایش «مهدویت» می‌توانند روز چهارشنبه 6 مرداد ماه ساعت 17 به نشانی فرهنگسرای امام(ره) تهران‌ میدان قدس(تجریش)، خیابان شهید باهنر بعد از سه راه یاسر، خیابان امیر سلیمانی فرهنگسرای امام (ره) مراجعه کنند و یا جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 26100780 تماس بگیرند.

همچنین علاقه‌مندان برای اطلاع بیشتر از آخرین اخبار برنامه‌ها و فعالیت‌های مراکز فرهنگی هنری شهر تهران و فرهنگسرای امام(ره) می‌توانند به نشانی ساب پورتال imam.farhangsara.ir و رسانه خبری www.fhnews.ir مراجعه کنند.

بر اساس این گزارش، بحث مهدویت و اعتقاد به وجود نجات‌بخش جهان به گروه و مذهبی خاص محدود نیست و به صورت اعتقاد دینی مشترکی در بین ادیان مختلف آسمانی و فرهنگ‌های مذهبی جایگاه ویژه‌ای دارد، در فرهنگ متعالی اسلام بر اصل مسلم و تردیدناپذیر و بنیادین مهدویت، تصریح فراوان شده است. مسلمانان به خصوص شیعیان همواره به این اصل توجه داشته‌اند و این اصل با تار و پود زندگی دینی آنان آمیخته است. مهدویت به منزله بنیاد تفکر شیعی، چنان منزلت و جایگاهی در این مکتب دارد که با نبود آن، اندیشه شیعه فرو می‌ریزد.

منبع:فارس



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین