عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۶۵۵۷
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی :
حجت الاسلام ارزانی از برگزاری کنگره نکوداشتحضرت آیت الله مظاهری، همزمان با هفته وحدت و روز اخلاق و مهرورزی، در اصفهان خبر داد.
عقیق:حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی، در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: حضرت آیت الله مظاهری که نسل ما توفیق معاصرت با ایشان را یافته امروزه یکی ازبرجسته ترین علمای اخلاق است و محور فعالیت های علمی و پژوهشی در حوزه اخلاق می باشند.

وی خاطرنشان کرد: به منظور شخصیت شناسی این مرجع عالی قدر و همچنین پژوهش در آثار عالمانه و پربهای ایشان بالاخص در حوزه اخلاق، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن آثار و مفاخر فرهنگی کشور و دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با همکاری نهادها و مراکز علمی حوزوی و دانشگاهی و پژوهشگران و عالمان این حوزه در نظر دارند کنگره نکوداشت حضرت آیت الله مظاهری را دراصفهان برگزار نمایند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان بیان کرد: کنگره بررسی شخصیت، اندیشه و همچنین رونمایی از آثار ایشان ٢٥ آذرماه سال جاری همزمان با ایام هفته وحدت و مصادف با روز اخلاق و مهرورزی، با هدف پرداختن به جایگاه علمی و اخلاقی این مرجع تقلید و آشنایی هرچه بیشتر نسل جوان با آثار و پژوهش‌های عالمانه ایشان در حوزه اخلاق، برگزار خواهد شد.

منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین