عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۵۸۴۶
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳
استاندار نجف:
"لؤی الیاسری" استاندار نجف اشرف گفت: اطلاعات به دست آمده نشان می دهد داعش قصد دارد حمله ای همانند حمله دیروزش به کربلا را به نجف ترتیب دهد. وی تاکید کرد: نیروهای امنیتی و بسیج مردمی آماده مقابله با هرگونه تهاجم به شهر نجف هستند.
عقیق:"لؤی الیاسری" استاندار نجف اشرف گفت: اطلاعات به دست آمده نشان می دهد داعش قصد دارد حمله ای همانند حمله دیروزش به کربلا را به نجف ترتیب دهد.

وی تاکید کرد: نیروهای امنیتی و  بسیج مردمی آماده مقابله با هرگونه تهاجم به شهر نجف هستند.

الیاسری گفت: نیروهای امنیتی و گردان های بسیج مردمی تدابیر امنیتی شدیدی را در مرزهای استان به ویژه در اطراف صحرای کربلا اندیشیده اند.

وی تصریح کرد: نیروهای امنیتی برای مقابله با هرگونه حملات تروریستی احتمالی علیه نجف برنامه ریزی کرده و برای مبارزه با نیروهای تجاوزگر تروریستی آماده است.

امنیت در نجف برقرار است

استاندار نجف گفت: امنیت در شهر نجف برقرار است و جای هیچگونه نگرانی برای شهروندان نیست. اوضاع تحت سیطره نیروهای امنیتی است و اقدامات امنیتی در مرزهای استان صورت گرفته است.

شایان ذکر است که فرمانده عملیات "الفرات الاوسط" از کشته شدن حدود 12 انتحاری از سازمان تروریستی داعش و انفجار ماشین های بمب گذاری شده در حمله  این گروهک به صحرای کربلا خبر داد.

منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
0
0
داعش غلط کرده که به فکر حمله به نجف است
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین