عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۵۸۰۴
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶
نرم‌افزار اندروید و قرآن آنلاین در پایگاه استاد حسین انصاریان با قابلیت‌هایی نظیر پخش زنده سخنرانی‌های استاد، آرشیویی از پرسش‌های کاربران و چندرسانه‌ای منتشر شد.

عقیق:همزمان با ماه مبارک رمضان، پایگاه اطلاع‌رسانی استاد انصاریان اقدام به راه‌اندازی و انتشار نرم‌افزار اندرویدی کرده است، این نرم افزار که به تازگی در فروشگاه بازار منتشر شده و به صورت آفلاین نیز قابل استفاده است، دارای بخش‌ها و قابلیت‌های مختلفی است.

 

در این نرم‌افزار کاربران شاهد پخش زنده سخنرانی‌های استاد انصاریان خواهند بود که علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به قسمت پخش زنده، زمان پخش را دیده و در زمان‌های ذکر شده، به مشاهده مراسم بپردازند.
در حال حاضر، سخنرانی استاد انصاریان به مناسبت ماه مبارک رمضان در حسینیه همدانی‌ها، از ساعت 24 به صورت زنده قابل مشاهده است، همچنین در این قسمت پخش زنده حرم ائمه نیز قابل مشاهده می‌باشد.
از دیگر قسمت‌های این نرم‌افزار می‌توان به بخش مقالات آن اشاره کرد که دارای مقالات با موضوعات مختلف برای استفاده علاقه‌مندان با قابلیت جست و جو است.

همچنین آرشیویی از پرسش‌های کاربران و پاسخ‌های استاد انصاریان به این سؤالات در نرم‌افزار موجود بوده و قابلیت جست‌وجو نیز در این قسمت موجود است، در قسمت چند رسانه‌ای این نرم افزار که شامل صوت، گالری تصاویر و فیلم‌ها هست، علاوه بر امکان دانلود، امکان تماشا بدون نیاز به دانلود و ذخیره فایل را نیز دارد، با این وجود امکان مشاهده لیست دانلودها برای استفاده و یا حذف از حافظه گوشی نیز فراهم شده است، این قسمت به صورت پیش‌فرض بر روی صوت قرار دارد و با زدن آیکون + می‌توان به بخش فیلم و یا گالری تصاویر رفت.
قرآن کریم، نهج البلاغه، مفاتیح، صحیفه سجادیه، تألیفات قرآن کریم با ترجمه استاد انصاریان، مفاتیح با صدای استاد انصاریان(ادعیه)، صحیفه سجادیه، نهج‌البلاغه و تألیفات استاد انصاریان نیز از دیگر قسمت‌های نرم‌افزار است.

علاقه‌مندان برای دانلود اپلیکیشن از اینجا اقدام کنید و برای دسترسی به قرآن آنلاین اینجا کلیک کنند.

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین