عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۵۷۴۸
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۴
به پویش بزرگ «افطاری ساده» بپیوندید
قدر آنچه را که در ماه رمضان آموختید بدانید، و آن را براى خودتان نگهدارید. آنچه انسان در ماه رمضان، در میان این اعمالِ شخصى و عمومى و مردمى و اجتماعى مشاهده می‌کرد، اطعام مردم به‌صورت عمومى و به‌صورت افطارىِ ساده و همگانى در بین مردم ما بود که بحمدالله‌ رایج شده است.

عقیق:یکی از اتفاقات بسیار زیبایی که این روزها با شروع ماه مبارک رمضان در اقصی نقاط کشورمان شاهد آن هستیم وجود سفره‌های پر شور و صمیمانه افطاری ساده است. در ادامه تصاویری از برگزاری سفره‌های افطاری ساده در اقصی نقاط کشورمان آمده است.

مقام معظم رهبری می‌فرمایند: قدر آنچه را که در ماه رمضان آموختید بدانید، و آن را براى خودتان نگهدارید. آنچه انسان در این ماه رمضان، در میان این اعمالِ شخصى و عمومى و مردمى و اجتماعى مشاهده می‌کرد، اطعام مردم به‌صورت عمومى و به‌صورت افطارىِ ساده و همگانى در بین مردم ما بود که بحمدالله‌ رایج شده است.

 

کمپین افطاری ساده راه‌اندازی شد تا عموم شهروندان را در راستای این کار خیر و خداپسندانه ترغیب و تشویق کند.

از افطاری‌های ساده، توزیع افطاری در سطح معابر عمومی، در محله یا شهرتان عکس بگیرید و با هشتگ #افطاری_ساده در صفحه خود منتشر کنید تا با انتشار آن به ترویج این سنت ارزشمند کمک شود.

 

صفا و صمیمیت و سادگی بچه‌های دوران جنگ و دوران هشت سال دفاع مقدس، مثال زدنی است. چه شب‌هایی را که فرزندان این مرز و بوم،‌غیرت‌مدارانه ایستاد و از کشورمان دفاع کردند. این صفا و صمیمیت را می‌توان از سفره افطار ساده آنها متوجه شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای پیوستن به کمپین «افطاری ساده» در اینستاگرام اینجا را کلیک کنند.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین