عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۵۶۸۱
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۱
اجتماع هیأت‌های سراسر کشور تأکید کرد: از حرکت شجاعانه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی که با صدور بیانیه لرزه بر اندام ظالمان و ایادی استکبار انداخته است، حمایت کرده و آمادگی خود را برای هرگونه پشتیبانی در این مسیر اعلام می‌کنیم.
عقیق:در پی حکم رژیم آل‌خلیفه در سلب تابعیت از شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین، «جامعه‌ ایمانی‌ مشعر» اجتماع هیأت‌های سراسر کشور بیانیه‌‌ای صادر کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: در ماه مبارک رمضان و در آستانه شب‌های احیا، بار دیگر مردم مظلوم بحرین، شیعیان و تمام عدالت‌خواهان عالم، شاهد جنایت دیگری از رژیم سفاک آل‌خلیفه هستند، سلب تابعیت از آیت‌الله شیخ عیسی قاسم، رهبر معنوی مردم بحرین، صفحه دیگری بر مظالم و ستم‌های این رژیم افزوده است، در عین حال جامعه جهانی به جز سران چند کشور معدود، در قبال این اقدام ظالمانه سکوت پیشه کرده‌اند.

این بیانیه می‌افزاید: از حرکت شجاعانه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی که با صدور بیانیه لرزه بر اندام ظالمان و ایادی استکبار انداخته است حمایت کرده و آمادگی خود را برای هرگونه پشتیبانی در این مسیر اعلام می‌کنیم، از دستگاه دیپلماسی کشور با جدیت اقدامات واکنش سریع و مؤثر مطالبه می‌کنیم و خواستار نقش فعال این وزارتخانه در منطقه هستیم.

در بخشی دیگر از این بیانیه می‌خوانیم: عموم مردم جهان باید بدانند که رژیم آل‌خلیفه پیش از آنکه از شیخ عیسی سلب تابعیت کنند خود به تابعیت آمریکا، انگلیس درآمده‌اند و می‌بایست تابعیت آنان سلب شود، هیآت سراسر کشور در شرایط حساس کنونی با برگزیدن شعار مبارزه با ظالم و یاری مظلومان و مستضعفان، در کنار دعا و طلب آزادی همه مظلومان عالم از چنگال اهل جور، آمادگی خود را برای هر نوع کمک مادی و معنوی به مردم مظلوم بحرین و این عالم شیعی اعلام می‌‌کنند.


منبع:تسنیم


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین