عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۴۷۴۶
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۰۴
در آستانه بیست و هفتمین سالروز عروج ملکوتی معمار کبیر انقلاب، کتاب تازه‌ای با عنوان «عبد صالح خدا» از سوی مؤسسه صهبا منتشر شد.
عقیق:این کتاب با حمایت و پشتیبانیِ سندیِ مرکز اسناد انقلاب اسلامی منتشر شده است. متن این کتاب، از مصاحبه‌ اختصاصی مقام معظم رهبری با مرکز اسناد انقلاب اسلامی و تجمیع خاطرات و بیانات معظمٌ‌له درباره‌ زندگی و سیره‌ مبارزاتی امام خمینی(ره) تشکیل شده است.
 
نگاه دقیق و موشکافانه‌ مقام معظم رهبری به شخصیت حضرت امام و همراه شدن عکس‌ها و اسناد نشانه‌گذاری شده، کتابی متفاوت و خواندنی را برای مخاطب جوان و علاقه‌مندان به شناخت حضرت امام خمینی پدید آورده است.
 
در این کتاب شاهد تصاویری از دوران مبارزه حضرت امام خمینی(ره) و همچنین گزارش‌های ساواک و شهربانی درباره فعالیت‌های مبارزاتی ایشان هستیم. همگی این تصاویر و گزارش‌ها از جمله اسنادی است که از آرشیو مرکز اسناد انقلاب اسلامی استفاده شده است.
 
کتاب «عبد صالح خدا» در 288 صفحه، قطع رقعی و به قیمت 10هزار تومان راهی بازار نشر شده است. علاقه‌مندان به تهیه این محصول می‌توانند آن را از فروشگاه اینترنتی موسسه جهادی به صورت مجازی تهیه کنند.

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین