عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۴۷۰۰
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۲
عقیق:شادی صدر، اپوزیسیون دسته چندم که سابق در ایران خود را اصلاح طلب می دانست و بعد از حوادث سال 88 به دامان دشمنان ملت ایران پناهنده شد، با نشستن بر روی یک پرچم منقش به نام امام حسین (ع) و در دست داشتن لیوانی از شراب، بی احترامی به مقدسات را به اوج رسانده است.
این اقدام شادی صدر در حالی به وقوع پیوسته که پیش از این نیز بسیاری دیگر سعی کرده اند با توهین به مقدسات دین اسلام، از ارزش و قداست آن بکاهند.
حال باید دید که این افراد نظیر شاهین نجفی و گلشیفته فراهانی در شرایطی که از جسم و تن خود برای اهداف ضداسلام و ضدنظام جمهوری اسلامی استفاده کرده اند، تا امروز چقدر در رسیدن به اهداف خود موفق بوده اند؟ آیا نتیجه اقدامات آنها غیر از این بود که خود را در معرض افکار عمومی ضایع و تحقیر کرده اند و هرزگی را با نام و نشان خود گره زده اند؟ با این حساب چرا شادی صدر وارد این وادی شده که انتهای آن برهنگی و هرزگی است؟
این شخص که همکاری آشکاری با بی بی سی دارد، درست در خطی قدم برداشته که چند سالی بی بی سی به طور آشکار و پنهان در دستور کار قرار داده است. کاملا پیداست که خط هتک حرمت از مقدسات توسط بنگاه سخن پراکنی انگلیس هدایت می شود و بی بی سی هم که خود وابستگی به دولت بریتانیا دارد، در حال پیاده سازی پروژه «تهی سازی از درون روی ریل توهین به مقدسات» است. این دستوری است که طبق اخبار موثق دولت انگلیس پس از شکست در فتنه 88، به رسانه های خود و وابستگانش صادر کرده و بر همین است که رهبر معظم انقلاب طی ماه ها و سال های اخیر به شدت بر موضوع «نفوذ» و هدف دشمن مبنی بر «خالی کردن انقلاب و دین از محتوا و باقی گذاشتن پوسته آن» تاکید دارند.
در چنین اوضاعی سوالی که ذهن را بسیار مشغول می کند، چرایی سکوت اصلاح طلبان در برابر اقدامات غلط برخی اصلاح طلبان دیگر است؛ سکوتی که ریشه آن در دهه 70 است و تا امروز ادامه دارد. براستی چرا اصلاح طلبان در برابر اقدامات ضددین افرادی نظیر فائزه هاشمی رفسنجانی و دیدار وی با بهاییان و اقدام اخیر شادی صدر که سابقا خود را اصلاح طلب می دانست و البته همچنان پایگاه سیاسی خود را جبهه اصلاحات می داند، سکوت می کنند و حاضر به موضع گیری و اعلام برائت نیستند؟ اکنون این سوال مطرح است که اگر اصلاح طلبان در برابر اقدام اخیر فائزه هاشمی موضع محکمی می گرفتند و وی را طرد می کردند، شادی صدر که در دهه 70 در «روزنامه زن» متعلق به فائزه هاشمی مشغول کار بود، آیا باز هم حاضر می شد در خط استاد خود قدم بگذارد و ادامه دهنده راه فائزه باشد؟




ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
یوسف بسطامی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
0
0
سلام و خسته نباشید
يُرِيدُونَ لِيُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ
نمی شه با فوت خورشید رو خاموش کرد امام حسین حقیقت همیشه زنده است.
یاعلی......
مهدی سیفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
0
0
صلی الله علیک یا اباعبدالله
چراغی را که ایزد برفروزد
هرآنکس پف کند، ریشش بسوزد
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین