عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۴۶۵۳
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱
مدیر کل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به تشریح برنامه هفتگی حرم مطهر پرداخت.
عقیق:حجت الاسلام جواد بهشتی پور با اشاره به برگزاری آیین سخنرانی حرم بانوی کرامت پیش از نماز ظهر و عصر در شبستان امام خمینی(ره) گفت: حجج اسلام والمسلمین نجف زاده و اخوی در این برنامه به ایراد سخن می پردازند.
وی با اشاره به برگزاری برنامه زمزم معرفت با حضور اساتید و فضلای حوزه گفت: در هفته جاری این برنامه با حضور حجج اسلام والمسلمین تراشیون، وحید پور، محمدی، رستم نژاد و ملکی در تمامی روزهای هفته برگزار می شود.
مدیر کل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس ادامه داد: در هفته جاری، بعد از نماز مغرب و عشا حجج اسلام والمسلمین ماندگاری، حسینی قمی، میردامادی، رفیعی و فرحزاد در شبستان امام خمینی(ره) به ایراد سخن می پردازند.
وی قرائت زیارت عاشورا با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مؤمنی و مداحی آقای یزدان پناه در روز پنجشنبه (۹۵/3/13) بعد از نماز صبح، قرائت دعای کمیل با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد و مداحی حاج علی مالکی نژاد بعد از نماز مغرب و عشا و قرائت زیارت جامعه کبیره توسط حجت الاسلام شهیدی (پنجشنبه) ساعت ۲۲:۳۰ را از دیگر برنامه های حرم مطهر عنوان کرد.
حجت الاسلام بهشتی پور در پایان افزود: دعای ندبه این هفته حرم مطهر با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین گنجی و مداحی حاج سید احمد شمس در روز جمعه، 14 خردادماه جاری بعد از نماز صبح در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می شود.

منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین