عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۴۶۴۷
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۳:۵۴
جدیدترین کتاب حجت‌الاسلام علوی منتشر شد
«تنها علاج» جدیدترین اثر حجت الاسلام سیدعلی‌اصغر علوی توسط نشر سدید منتشر شده است.
عقیق:«تنها علاج» جدیدترین اثر حجت الاسلام سیدعلی‌اصغر علوی می‌باشد که به فاصله کوتاهی از «توضیح‌الرسائل کریلا» توسط نشر سدید(انتشارات بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه‌السلام) منتشر شده است.

کتاب «تنها علاج» اثر سیدعلی‌اصغر علوی با عنوان فرعی «با امام حسینعلیه‌السلام به همه‌جا می‌توان رسید»، سعی در نشان دادن راه‌حل پاره‌ای از مشکلات فعلی جامعه را دارد. در کتاب حاضر نویسنده به طور مشخص به سراغ مسائلی نظیر درک بهتر قرآن، انسان ۲۵۰ ساله، تولید علم، اقتصاد مقاومتی و ... رفته است.

در بخشی از مقدمه اثر می‌خوانیم:

سخن آغازین این بود: «با امام حسین به همه‌جا می توان رسید»، ولی تأملات بعدی در سخنان بزرگان، جلوۀ تازه ای برای تحقیق و به محقق نشان داد که از توانستن به بایستن سوقمان می داد و باعث هجرت از وادی «می شود» به «باید» می شد: «با امام حسین باید به همه جا رسید!»؛ از این حقیقت «چاره» ای نیست! هرزمان بشریت به بی«چاره»گی رسید، مضطر حقیقی شده است و دعای مضطر هم مستجاب است: (أَمَّنْ یجِیبُ الْمُضْطَرَّ إِذَا دَعَاهُ وَیکْشِفُ السُّوءَ) (النمل/62) آن روز خورشید ظهور در آستانه خانه جانمان خواهد تابید.

آنچه در ادامه خواهید دید، مجموعه ای نظام مند از «نگاهی دوباره» و «فهمی دیگرگونه» از کربلاست که در مجموعه آثار عاشورایی به نام «زیر خیمه حسین» منعکس شده و در این سطور در منظومه ای کامل تر و جامع تر اجازه حضور یافته است.

لازم به ذکر است چاپ اول این کتاب در ۲۱۶ صفحه و به قیمت ۱۰,۰۰۰ تومان در بهار 95 منتشر شده است.

برای تهیۀ این کتاب می‌توانید به پایگاه علمی- فرهنگی سدید مراجعه یا با شماره‌های ۰۲۱۶۶۴۸۵۸۵۰، ۰۲۱۶۶۴۸۶۱۲۰ و ۰۹۱۰۹۸۰۵۰۵۵ تماس حاصل فرمائید.

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین