عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۴۶۱۲
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۹
مشاور وزیر کشور:
مشاور وزیر کشور با بیان اینکه نباید در هنگام اذان،‌هیچ کاری به جز اقامه نماز اول وقت جدی تلقی شود، گفت:‌ فرهنگ اقامه نماز اول وقت باید در ادارات نهادینه شود زیرا که اجرای فرمان الهی از انجام هرکاری واجب‌تر است.

عقیق:محمد ابراهیم شوشتری در گردهمایی رؤسا و دبیران شورای فرهنگی استانداری‌های سراسر کشور که در تالار معصومیه فرمانداری قم برگزار شد، با اشاره به اهداف برگزاری این جلسه اظهار کرد:‌ مسؤولانی که در حوزه نماز فعالیت قابل توجهی در استان‌ها  داشتند، در این مراسم تجلیل می‌شوند.

وی با اشاره به اهداف انقلاب اسلامی، تصریح کرد: اجرای احکام الهی و اقامه نماز از مهمترین اهداف انقلاب اسلامی محسوب می‌شود که باید به آن بیش از پیش توجه کرد.

مشاور وزیر کشور از بررسی عملکرد همه دبیران شورای فرهنگی استانداری‌ها در سال 93 خبر داد و بیان کرد: بر همین اساس برنامه‌هایی  در دستور کار قرار گرفت تا استانداری‌هایی که در زمینه ترویج نماز به خوبی عمل کردند تجلیل شوند.

شوشتری با تاکید بر اینکه مسئله نماز یکی از مهمترین مسائل جامعه امروز است، عنوان کرد: مردم کشورمان برای صیانت از اجرای احکام الهی به ویژه اقامه نماز در مقابل دشمن تا دندان مسلح با دست خالی ولی با ایمان و اعتقاد محکم، هشت سال جنگیدند تا این گونه مسائل در کشورمان به دست فراموشی سپرده نشود.

وی با بیان اینکه تجلیل از دست اندرکاران اقامه و ترویج نماز بهانه‌ای بیش نیست، گفت: آنچه که برای ما بیش از پیش اهمیت دارد، آخرت است که باید بیش از پیش به آن توجه داشت.

مشاور وزیر کشور تاکید کرد: باید فرهنگ نماز به اندازه‌ای در ادارات گسترش یابد که هنگام نماز همه کارمندان، کار خود را تعطیل کنند و در نمازخانه‌ها حضور پرشور داشته باشند.

شوشتری با بیان اینکه شورای فرهنگی وزارت کشور دارای وظایف پرشماری است، عنوان کرد: اقامه نماز جماعت در هنگام اذان از مهمترین وظایفی است که شورای فرهنگی وزارت کشور به آن اهتمام دارد.

وی با تاکید بر اینکه نماز در هر دستگاهی بر انجام هر کار دیگر مقدم است، گفت: نماز بر هر مسئله‌ای مقدم است و نباید هیچ کاری بر اجرای فرمان الهی مقدم باشد و لازم است به این مسئله در ادارات و دستگاه‌های اجرایی بیش از پیش توجه داشت.


منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین