عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۴۵۹۰
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۹
قائم مقام تولیت جمکران:
باید برای زیر ساخت های مسجد و مسئله معنوی آن اهتمام ویژه کرد، توجه به مسجد جمکران، توجه به عظمت و جایگاه معنوی آن است.
عقیق:حجت الاسلام والمسلمین علیرضا تکیه ای عصر امروز در دیدار با اعضای شورای عالی استانها که در مسجد جمکران برگزار شد، با بیان این که جمکران مکان مقدسی است و از زمان های گذشته مورد توجه مردم قرار داشته و مورد عنایت حضرت ولی عصر(ع) گفت: جمکران پایگاه عظیم تشیع،  فرا ملی و جهانی است.

قائم مقام تولیت مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه خدمت  به مسجد جمکران خدمت به نظام و جامعه اسلامی است افزود: باید به این مکان خدمت کرد چون همه نگاه های مسلمانان به این مسجد است.

وی افزود: باید برای زیر ساخت های مسجد و مسئله معنوی آن  توجه ویژه کرد، توجه به مسجد جمکران ، توجه به عظمت و جایگاه   معنوی آن است.

چمران  رئیس شورای شهر تهران نیز در این دیدار در سخنانی با بیان انیکه مسجد جمکران یکی از مساجد مهم در دنیا است. گفت: حضرت مهدی(ع) منجی است که همه ادیان منتظر او هستند همه منتظرند تا او قیام نماید و جهان را پر از عدل و داد کند.

وی عنوان کرد: انتظار همانند انقلاب محرک است و دشمن در تلاش است تمام این نیروی محرک را هر طوری است از بین ببرد و موشک و انرژی هسته ای همه بهانه است و دشمن می خواهد ریشه را از بین ببرد.

چمران با بیان اینکه اولین باری که به این مسجد آمدم، شش سالم بود و با درشکه به اینجا آمده ام گفت: از آن زمان خیلی می گذرد و خیلی تفاوت کرده است.

 رئیس شورای شهر تهران افزود: باید از معماری اسلامی در اینجا استفاه کرد و زیر ساخت آنها را ساخت تا مکانی راحت  برای عبادت  زائران باشد.

منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین