عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۴۴۰۴
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸
مستند «با مرگ زندگی» روی آنتن شبکه خبر می‌رود

عقیق:به گزارش روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج، مستند «با مرگ زندگی» روز جمعه در ساعت‌های 17:15 و 21:15 از شبکه خبر به نمایش در می‌‌آید و مقاومت مردم و نیروهای مقاومت در برابر نیروهای تکفیری را در نبل الزهرا به تصویر می‌کشد.

در جنگ سوریه دو شهرک نبل و الزهرا به دلیل نزدیکی به مرزهای ترکیه و اشراف بر راه‌های حلب از جایگاهی خاص و تعیین‌کننده برخوردارند. به همین دلیل این دو شهرک بیش از چهار سال به محاصره نیروهای تکفیری درآمده بودند اما به خاطر مقاومت مردم سقوط نکردند و در نهایت با مجاهدت فراوان، نیروهای مقاومت به پیروزی رسیدند و این حصر شکسته شد. مستند «با مرگ زندگی» روايت روزهاي آزادي دو شهرك استراتژيك نبل و الزهرا، پس از چهار سال است و نخستین روزهای پس از این پیروزی حیاتی را در این منطقه حساس به تصویر می‌کشد. این مستند روایتی است از دیدار مجدد مادران، فرزندان، همسرانی که پس از چهار سال یکدیگر را ملاقات می‌کنند و در آن می‌توان تصویری از مشقت‌های زندگی مردم در دوران جنگ و مجاهدت و مقاومت نیروهای مدافع حرم را از نظر گذراند.

گفتنی است اجرای طرح مستند «با مرگ زندگی» که در سازمان هنری رسانه‌ای اوج تهیه شده را خانه مستند انقلاب اسلامی بر عهده داشته است. لازم به ذکر است این مستند به کارگردانی «وحید فراهانی» و تهیه‌کنندگی «سید هاشم موسوی» تحت نظارت کیفی «احسان محمدحسنی» و با نویسندگی و راویت «مهدی مطهر» تولید شده است.

در ادامه آنونس مستند «با مرگ زندگی» را از نظر می‌گذرانید.


دریافت



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین