عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۴۱۴
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۶
حجة الاسلام و المسلمين شيخ "جلال الدين الصغير" روحاني و سياستمدار سرشناس عراقي با صدور بيانيه اي رسمي،‌ اين خبر را تکذيب کرده ...
عقیق: روز گذشته رسانه هاي داخلي کشورمان به نقل از سايت "عربي پرس" با انتشار خبري مدعي شدند که آرامگاه "جعفر طيار" برادر أميرالمؤمنين علي عليه السلام در جنوب اردن به آتش کشيده شد.

اين خبر در حالي منتشر شد که تنها دو روز از نبش قبر صحابي جليل القدر "حجر بن عدی" از یاران با وفاي امام علی(ع) در حومه دمشق، توسط وهابی‌ها مي گذشت.

اما در پي انتشار خبر آتش زدن آرامگاه "جعفر طيار" توسط افراد ناشناس،‌ حجة الاسلام و المسلمين شيخ "جلال الدين الصغير" روحاني و سياستمدار سرشناس عراقي با صدور بيانيه اي رسمي،‌ اين خبر را تکذيب کرده و انتشار آن را با هدف بازي کردن با احساسات افکار عمومي مسلمانان عنوان کرد.
 
              
عکس واقعي آرامگاه "جعفر طيار"           عکس جعلي آتش زدن آرامگاه "جعفر طيار"

اين روحاني عراقي که از سخنرانان سرشناس شيعيان عراق نيز به شمار مي رود، ‌در ادامه اين بيانيه خود افزود:‌ اگر به عکس منتشر شده درباره خبر آتش زدن آرامگاه "جعفر طيار" نگاه کنيد و آن را با تصوير واقعي اين آرامگاه مقايسه کنيد،‌ خواهيد ديد که تصوير منتشر شده در مورد آتش سوزي اصلا مربوط به آرامگاه برادر حضرت علي عليه السلام نيست.

حجة الاسلام و المسلمين شيخ "جلال الدين الصغير" در پايان افزود:‌ در چنين اوضاع بحراني و وقت حساسي همگان را به دقت بيشتر در دريافت و نشر اخبار دعوت مي نمائيم زيرا ممکن است انتشار برخي اخبار در راستاي سياست ها و برنامه هاي تکفيري ها باشد که در نهايت به نفع صهيونيست خواهد بود.


منبع:شیعه آنلاین
211001



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین