عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۳۷۷۹
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۷
آیت‌الله اراکی:
دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، خطر عوامل تشیع انگلیسی را بیشتر از منافقان دانست و گفت: هر چه ظاهر یک جریان انحرافی آراسته‌تر باشد خطرش بیشتر است.
عقیق:آیت‌الله محسن اراکی، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در گفت‌وگویی درباره ماجرای هتک حرمت به وی توسط جریان شیرازی‌ در کربلا اظهار داشت: به هر حال نمایندگان این جریانات تشیع انگلیسی در راستای اهدافشان فعالیت می‌کنند و اهدافشان هم مشخص است.

وی در ادامه افزود: نیازی نیست که بخواهیم درباره‌اش جزئی‌تر صحبت کنیم چرا که ما به این رفتارها عادت داریم، اینکه یک عده بیایند و صحبت ناشایستی بکنند یا اینکه ترور و مشکلاتی برای ما ایجاد کنند ما به این چیزها توجه نمی‌کنیم و در واقع عادت کرده‌ایم.

اراکی اظهار داشت: شاید قریب ۵۰ سال است که ما منتظر هستیم اینها ما را ترور کنند، چیز عجیبی هم نیست.

وی با تأکید بر اینکه پایگاه تشیع ناب، مردم هستند اما پایگاه تشیع انگلیسی از سوی جریانات آن سوی آب هدایت می‌شوند، اظهار داشت: جریاناتی که کاملاً برای مردم متدین شبهه ایجاد کرده و آنها را با انحراف می‌اندازد، چرا که ظاهرشان آنقدر آراسته است که پی بردن به خطا و انحراف آنها کار ساده‌ای نیست، بنابراین این جریان بیشتر خطر دارد تا جریانی که آدم می‌کشد و ترور می‌کند.

اراکی با اشاره به اینکه بسیاری از اینها هیئت راه می‌اندازند، روضه می‌خوانند و در واقع کار دینی انجام می‌دهند، یادآور شد:‌ هر چه ظاهر یک جریان انحرافی آراسته‌تر باشد خطرش بیشتر است.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی اظهار داشت: اغلب‌ رسانه‌های انگلستان و دیگر کشورها از جریانات حمایت می‌کنند رسانه‌هایشان هم شبانه‌روز در حال لعن و دعوت به جنگ و کشتار هستند، اما برخی رسانه‌های اسلام ناب در آن سوی خلیج فارس به سختی تنفس می‌کنند، تعطیل می‌شوند و این امر روشنی است.

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین