عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۳۷۲۱
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵
جوان تازه مسلمان مالزیایی:
نور نینا که پیش از این مسیحی بوده می‌گوید: حال که مسلمان شده‌ام احساس آرامش و شادی بیشتری در زندگی دارم و بی‌صبرانه منتظر روزه گرفتن در ماه مبارک رمضان هستم.
عقیق:به نقل از aboutislam.net، جوان مالزیایی، اهل کائولا ترنگانو، که اوایل این ماه در هنگام سخنرانی یکی از اندیشمندان مسلمان، به دین اسلام گروید می‌گوید که مسلمان شدن سبب شده او در زندگی به آرامش و شادمانی بیشتری دست یابد.

نور نینا فاریشا وو عبدالله، که پیش از این مسیحی بوده است، به خبرنگاران گفته است: حال که مسلمان شده‌ام احساس آرامش و شادی بیشتری در زندگی دارم و بی‌صبرانه منتظر روزه گرفتن در ماه مبارک رمضان هستم. نام مسیحی نور نینا، وو نینا گریس بوده و او در 14 آوریل امسال در هنگام سخنرانی یکی از اندیشمندان مسلمان در کمامان مالزی به دین اسلام گروید.

این جوان 19 ساله در سخنرانی پایانی دکتر نایک با عنوان «انتخاب مسلمانان: ایمان یا تخریب»، تصمیم خود را برای گرویدن به اسلام نهایی کرد. نورنینا درحال گرفتن مدرک مهندسی مکانیک از دانشکده راناکو در کمامان است و روزه گرفتن با دوستانش در سال 2014 سبب شده او برای ماه مبارک رمضان لحظه شماری کند.

نور نینا می‌گوید:  من  درکلاس‌های آموزشی مذهبی که در دانشکده در ارتباط با قرآن برگزار می‌شود شرکت کرده و پوشیدن حجاب نیز برایم تسهیل شده است. من خوشبختم که دوستان دانشگاهی زیادی دارم که حاضرند در تفهیم اسلام به من کمک کنند و به سئوالات من در رابطه با دین، هر آنچه باشد پاسخ دهند.

به علاوه در حین برگزاری نشست «آیا قرآن کلام خداست؟» که در کوآلالامپور برگزار شد، 4 شهروند اهل مالزی دیگر نیز به دین اسلام مشرف شدند. مسلمانان مالایی حداقل 60% از جمعیت حدودا 30 میلیونی کشور مالزی را تشکیل می‌دهند، درحالی که جمعیت مسیحیان در این کشور 9.1% بیشتر نیست. در این میان 19.2% بودایی، 6.3% هندو بوده و درصد باقیمانده را پیروان سایر مکاتب سنتی چینی تشکیل می‌دهند.


منبع:حوزه


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین