عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۳۱۳۵
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۶:۰۱
سعید چاری که از مدتی پیش قصد ساخت فیلمی سینمایی درباره شهدای غواص را دارد، اعلام کرد در این مسیر یک مستند هم درباره «۱۷۵ غواص شهید» می‌سازد
عقیق:سعید چاری کارگردان فیلم «۱۷۵ غواص» با اشاره به اینکه آخرین بازنویسی ها روی فیلمنامه این اثر سینمایی انجام شده است، گفت: هرچند قرار بود فیلمبرداری این اثر سینمایی اوایل فروردین ماه انجام شود، اما با آخرین بازنویسی های انجام شده روی فیلمنامه، اثر نهایی را برای کارشناسان نیروی دریایی و ارتش ارسال کرده ایم تا نظر کارشناسی خود را درباره این اثر بگویند.
 
وی ادامه داد: عملیات «کربلای ۴» یکی از مهمترین ماموریت های ایران در هشت سال دفاع مقدس بود. در این ماموریت تعدادی جاسوس نیز وجود داشت که با کمک نهادهای مختلف توانستیم اطلاعات دقیقی از این عملیات بدست آوردیم.
 
این کارگردان با اشاره به اینکه هنوز حضور بازیگران این اثر سینمایی قطعی نشده است، تاکید کرد: با توجه به اینکه فیلمنامه دچار تغییراتی شده بود، تصمیم گرفتیم با نهایی شدن فیلمنامه از سوی کارشناسان نیروی دریایی با بازیگران مورد نظر صحبت کنیم.
 
وی توضیح داد: بی شک یکی از چهره های مطرح فوتبال ایران که در جام جهانی سال ۹۸ فرانسه نیز حضور داشت، در این اثر سینمایی بازی می کند.
 
این کارگردان تاکید کرد: با توجه به اینکه بخش مهمی از نگارش این فیلمنامه نیازمند تحقیق های گسترده بود، به همین دلیل ما با بسیاری از افراد از جمله سردار جعفری گفتگوی تصویری داشتیم.
 
وی ادامه داد: تحقیقات و مصاحبه ها آنقدر متنوع بود که تصمیم گرفتیم از آن یک مستند هم بسازیم و در حال حاضر این مستند که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده است توسط خودم در حال تدوین است.
 
چاری در پایان گفت: این مستند ۶۷ دقیقه ای یک اثر بسیار متفاوت است که بخش هایی از آن بازسازی شده است.

منبع:فرهنگ


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین