عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۲۶۲۸
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳
السلام علیک یا اباصالح المهدی
فراخوان حرکت مردمی استغاثه برای تعجیل در فرج امام زمان عجل الله فرجه در آخرين جمعه سال، 28 اسفند در داخل و خارج از کشور
عقیق: با فرا رسیدن بهار طبیعت، همه بر این ندبه گرد هم می آییم که چرا بهار خلایق ظهور نکرده و جان فرسوده و بی روحمان را احیا نمی نماید و این ما هستیم که منزل دل را بایستی از گرد و غبار گناه بزداییم و عاشقانه و مضطرانه برای ظهورش دعا و استغاثه کنیم.

با توجه به گرفتاری‌ها و فتنه‌های فراوان جهان اسلام، به خصوص گرفتاری‌هایی که جامعه شیعیان متحمل آن شده‌اند، جمعی از مردم عزیز با محوریت علمای ربانی، انقلابی و ولایی با همکاری کمیته های مردمی در نظر دارند به صورت جمعی و همگانی اقدام به دعا و نماز استغاثه به امام زمان(ارواحنافداه) به نیت تعجیل در امر فرج مولای منتظرمان نمایند. و این طرح با نام «استغاثه رمز نزدیکی ظهور» انجام می‌گیرد.
این نماز را شیخ عباس قمی(ره) در مفاتیح‌الجنان به نقل از «کلم الطیب» آورده‌ است.
هم اکنون شاهد تلاش های بی وقفه مردم با حمایت‌های علما در راستای استغاثه برای تعجیل در ظهور امام زمان به شکل چشم گیری در داخل و خارج از کشور هستیم.
که در تدارک محیا شدن برای اجتماع بزرگ انتظار و استغاثه بوده و در آخرین جمعه سال 28 اسفند ماه،با پیاده روی و تجمع،اضطرار و استغاثه خود را به درگاه احدیت اعلام می نمایند و همگان پس از مناجات،در زیر آسمان دعا و نماز استغاثه حضرت را قرائت می نمایند.
لازم به ذکر است طبق جدول ذیل، این طرح در ده ها شهر داخل کشور و کشور های خارجی از جمله آمریکا، استرالیا، انگلیس، ترکیه، سوریه، عراق، لبنان و ... در ساعت مشخص برگزار می گردد.
همچنین مراجع تقلید بزرگوار این حرکت مقدس را تایید نموده و علمایی چون، آیت الله مدرسی، آیت الله علم الهدی، آیت الله صدیقی، استاد شجاعی، استاد رائفی پور، از این طرح حمایت کرده و انتظار می رود تمام دلسوختگان و مضطران در این اجتماع شرکت کرده و برای ظهورش عاجزانه دعا کنند.

جهت اطلاعات بیشتر و دقیقتر به سایت
Www.esteghase.ir مراجعه بفرمایید و یا در تلگرام به کانال
@esteghase رجوع نمایید.
دانلود فایل پی دی اف خلاصه ی کتاب"استغاثه رمز نزدیکی ظهور"؛خلاصه و مفید در 11 صفحه؛پیشنهاد میشود حتما مطالعه نمایید.





ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
گناباد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۶
0
0
شهرستان گناباد-استان خراسان رضوی
ساعت 8:30
از مهدیه گناباد به سمت مزار شهدای گمنام
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۶
0
0
انشالله ما هم شرکت میکنیم
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین