عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۲۶۲۰
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳
مروری برخدمات بیمه ای بنیاد دعبل در سال 1394
قرارداد «بیمه حوادث»(عمر و حوادث) با شرکت بیمه دی منعقد شد و بیش از 1800 نفر از بیمه شدگان خوش حساب بنیاد، تحت پوشش این بیمه نامه قرار گرفتند.
عقیق:محمد اختری مدیر بیمه و رفاهی بنیاد دعبل خزاعی به بخشی از فعالیت های بیمه ای بنیاد در سال۹۴ اشاره کرد و گفت: سال ۹۴ سال خوبی برای بیمه شدگان بنیاد دعبل خزاعی بود و خدمات جدیدی در این سال انجام شد.

وی ادامه داد: قرارداد «بیمه حوادث»(عمر و حوادث) با شرکت بیمه دی منعقد شد و بیش از ۱۸۰۰ نفر از بیمه شدگان خوش حساب بنیاد، تحت پوشش این بیمه نامه قرار گرفتند.

اختری در این خصوص افزود: با توجه به حق بیمه ناچیزی که مداحان بابت بیمه حوادث می پردازند، این یک فرصت استثنایی برای برخورداری از این نوع بیمه است و امیدواریم که رضایت خدمات گیرندگان جلب شود.

مدیر بیمه بنیاد دعبل گفت: از دیگر خدمات ارائه شده در سال۹۴، انعقاد تفاهم نامه همکاری جهت دریافت خدمات «بیمه زندگی و سرمایه گزاری» با شرکت بیمه سامان است که برطبق آن همه اعضا بنیاد، تک تک، توسط کارشناسان بیمه سامان از ویژگی ها و مزایای این بیمه مطلع می شوند و چنانچه اقدام به خرید بیمه نامه نمایند، بنیاد نیز در پرداخت حق بیمه مشارکت(جزیی و تشویقی) می نماید.

وی در ادامه به مذاکرات صورت گرفته درباره بیمه تکمیلی درمان اشاره کرد و افزود: در سال گذشته بدلیل استقبال کم اعضا بنیاد، موفق به انعقاد این قرارداد نشدیم. اما امیدواریم در اوایل سال۹۵ اقدامات خوبی در این زمینه صورت گیرد.

اختری در پایان در خصوص حق بیمه سال۹۵ گفت: حق بیمه سال۹۵ براساس مصوبه شورایعالی کار و تصمیمات هیئت مدیره بنیاد دعبل تعیین و در اوایل سال آینده بوسیله پیامک به اطلاع همه اعضاء بنیاد خواهد رسید.

منبع:دعبل

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین