عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۱۱۰۸
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۸
غرفه ویژه جامعه قرآنی در مسیر راهپیمایی 22 بهمن‌‌ماه از ساعت 9 صبح در خیابان آزادی، ضلع جنوب غربی تقاطع نواب پذیرای حضور فعالان قرآنی کشورمان است.

عقیق:کمیته قرآن ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی امسال نیز همچون سال‌های گذشته برنامه‌های متنوعی را برای ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی طراحی و اجرایی کرد که برگزاری محافل انس با قرآن و توزیع رایگان اقلام قرآنی از جمله برنامه‌های این کمیته بود.

با توجه به اهمیت حضور پرشور اقشار مختلف جامعه به ویژه قرآنیان، کمیته قرآن ستاد بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی در مسیر راهپیمایی 22 بهمن‌ماه غرفه‌ای ویژه جامعه قرآنی مستقر می‌کند.

این غرفه به همت سازمان دارالقرآن و با مشارکت رادیو قرآن و شبکه قران سیما در روز راهپیمایی 22 بهمن‌ماه در خیابان آزادی، ضلع جنوب غربی تقاطع نواب مستقر و از ساعت 9 صبح پذیرای حضور پرشور مردم به ویژه جامعه قرآنی کشور است.

در غرفه ویژه جامعه قرآنی علاوه بر آذین‌بندی و نصب پوستر و تابلوهایی مزین به آیات قرآن و نمادهایی از انقلاب اسلامی، برنامه‌های متنوعی اجرا می‌شود که برخی از آن‌ها به صورت زنده و مستقیم از شبکه و رادیو قرآن پخش خواهد شد.


منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین