عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۱۰۳۷
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۷
همه مردم که روز جمعه به نماز جمعه نمی‌روند؛ باید برای این مسئله فکری شود، تعطیلی مساجد به بهانه اینکه روز جمعه است معنا ندارد.
عقیق: آیت‌الله نوری همدانی، در دیدار حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن ربانی رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه گفت: قدمی که شما برای رفاه حال طلاب بر می‌دارید تا آنان راحت‌تر بتوانند به اهداف و برنامه های تبلیغی خود برسند، بسیار ستودنی و ارزشمند است.

این مرجع تقلید سرکشی به مراکز استان‌ها و شهرها برای رفع مشکلات آحاد جامعه را مورد تاکید قرار داد و افزود: این گونه مسافرت‌ها که برای رفع مشکلات مردم صورت می گیرد، موثر بوده و کار شما هم این گونه است.

وی ادامه داد: علما و طلاب مدیریت می‌خواهند و این فعالیت‌های مرکز خدمات هم نوعی مدیریت است؛ مدیریت قدرت می خواهد و در کنار آن پول و بودجه و برنامه ریزی هم نیاز است و بدون این عوامل مدیریت معنا ندارد، اینها باید باشد تا طلاب به شهر خود برای تبلیغ مهاجرت کنند.

آیت الله نوری همدانی تصریح کرد: تمرکززدایی باید صورت بگیرد و طوری نباشد که همه فعالیت‌ها در قم جمع شود، علما هم باید بتوانند فعالیت‌ها را پیش ببرند.باید برای طلابی که برای تبلیغ به شهر خود برمی‌گردند، امتیازی در نظر گرفت تا آنها دلگرم به تبلیغ باشند.

وی گفت: الان از مراکز مختلف درخواست طلبه برای حضور در مؤسسات و مساجد است ولی جوابی نیست؛ تا نظارت در این عرصه نباشد اوضاع همین خواهد بود.

آیت الله نوری همدانی از تعطیلی مساجد در شهرها هم انتقاد کرد و اظهارداشت: می‌گویند که مساجد شهر تهران در روز جمعه بسته است، همه مردم که روز جمعه به نماز جمعه نمی‌روند؛ باید برای این مسئله فکری شود، تعطیلی مساجد به بهانه اینکه روز جمعه است معنا ندارد.

منبع:باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین