عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۰۶۷۸
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۶
نرم‌افزار پاسخ به شبهات پیرامون «ولایت فقیه» به مناسبت ایام‌الله دهه فجر با حضور مدیر حوزه‌های علمیه کشور رونمایی می‌شود.

عقیق:همزمان با فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی مراسم رونمایی از نرم‌افزار پاسخ به شبهات ولایت فقیه روز سه ‌شنبه 13 بهمن ماه جاری با حضور آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه کشور در مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه علمیه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن رضایی‌مهر رئیس مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات در جلسه‌ای که با حضور مدیران گروه‌های علمی این مرکز برگزار شد، به اهمیت نرم‌افزار پاسخ به شبهات پیرامون ولایت فقیه و ضرورت اتوماسیون پژوهشی تحت وب و پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز مطالعات اشاره کرد.

بر اساس این گزارش، از قابلیت‌های این نرم‌ افزار می‌توان به ارائه محتوا به صورت چند رسانه‌ای، استفاده از منابع معتبر در تهیه نرم‌افزار، صدها پاسخ تفصیلی به پرسش‌ها و شبهاتی پیرامون ولایت فقیه، دسته‌بندی محتوای نرم‌افزار، کاربری آسان نرم‌افزار و پرهیز از پیچیدگی‌های معمول، دسترسی به محتوا از طریق درختـواره موضوعات، نصب آسان و سریع نرم‌افزار، امکان جستجوی عطفی و فصلی، امکان انتخاب مطلب و انتقال آن به لیست برگزیده‌ها، امکان چاپ مطالب انتخاب شده و امکان کپی و ذخیره متن انتخابی در قالب Word به صورت مستقیم اشاره کرد.


منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین