عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۰۱۰۹
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲
دست‌نوشته همسر شهید کریمی در دومین سالگرد ازدواجشان
امینم، دلم مثل هوای زمستان گرفته و غم‌انگیز است، آری عزیزترینم این روزها خیلی بهانه تو را می‌گیرد، این روزها تمام وجودم حتی نوشته‌هایم خاطرات تو را مرور می‌کند.

عقیق:امروز دومین سالگرد ازدواج شهید گرانقدر مدافع حرم «امین کریمی چنبلو» است 28 دی ماه. زندگی که عمر آن به ظاهر تنها 2 سال و 8 ماه بود و به واقع ابدی شد...

زندگی‌ای که روز میلاد عقیله بنی‌هاشم آغاز شد و در دفاع از حریم زینب کبری(س) به اتمام رسید...

شهید امین کریمی. شب ازدواج، 28 دی ماه 92

آنچه در ادامه می‌آید، دل‌نوشته همسر شهید کریمی به مناسبت دومین سالگرد ازدواج‌شان به همراه عکس‌های سالگرد ازدواج در سر مزار مطهر شهید در امام‌زاده علی‌اکبر چیذر است.

دلنوشته همسر شهید «امین کریمی» در دومین سالگرد ازدواج‌شان

«بسم رب الشهدا

امینم، دلم مثل هوای زمستان گرفته و غم‌انگیز است، آری عزیزترینم این روزها خیلی بهانه تو را می‌گیرد، این روزها تمام وجودم حتی نوشته‌هایم خاطرات تو را مرور می‌کند. هرگاه از من دور می‌شدی تا آمدنت لحظه‌ شماری می‌کردم و هرگاه کنارم بودی ثانیه‌ها خیلی زود سپری می‌شدند و من دلگیر از زمان که چه زود می‌گذرد، من که تحمل لحظه دوری از تو را نداشتم الان نبودنت را چگونه تحمل کنم، عهدمان را که فراموش نکرده‌ای روز ازدواجمان گفتی که پیمانمان ابدی است و همیشه کنار هم خواهیم ماند. امینم این عهد را تو با من بستی؛ خودت بذر امید و زندگی را در دلم نهادی. اکنون تمام دلخوشی‌ام عهد و پیمان ابدی با توست.

هنوز عطر وجود و گرمای دستان مهربان تو را حس می‌کنم. بهترین روزهای زندگی‌ام زمانی بود که با تو سپری شد،‌کوتاه بود ولی ابدی شد. اولین سالگرد ازدواجمان را تو پیشی گرفتی و تبریک گفتی اما اینبار بگذار دومین سالگرد یکی شدنمان را من تبریک بگویم. امینم خلاء تو را این روزها خیلی احساس می‌کنم، روزهایی که لحظه لحظه آن را با تو خوش بودم. همیشه ترس از دست دادنت آزارم می‌داد، خوب می‌دانستم که این ترس بالاخره روزی به حقیقت خواهد پیوست ولی نمی‌دانستم به این زودی...

خواب شهادتت را قبل از آشنایی‌مان دیده بودم و وقتی خوبی‌های بی‌اندازه‌ات را می‌دیدم اصلاً برایم غریب نبود، علتش را خوب فهمیده بودم و می‌دانستم قرار است روزی گلچین شوی. امروز دلتنگی‌هایم تفاوت عجیبی با روزهای دیگرم داشت. هزار بار در خودم شکستم و بغض کردم و نفس کم آوردم. آرام جانم دلم خیلی هوای خنده‌هایت را کرده. دلم می‌خواهد برای یک لحظه دیدنت یا شنیدن صدایت جانم را بدهم. امسال سالگرد ازدواجمان شام غریبان شد.

عزیزم دوستت دارم و با هر تپش قلبم دوست داشتنت را مرور می‌کنم.»

*کارت دعوت جشن ازدواج در 28 دی‌ماه 1392

کارت ازدواج شهید «امین کریمی»

 

کارت ازدواج شهید «امین کریمی»

*جشن دومین سالگرد ازدواج در امام‌زاده علی‌اکبر چیذر، دی‌ماه 1394

دومین سالگرد ازدواج شهید «امین کریمی» در امام‌زاده علی‌اکبر چیذر بر سر مزار شهید...


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین