عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۹۱۸۴
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷
مرجعیت عالی شیعیان در عراق نیز اعدام رهبر شیعیان عربستان سعودی و 3 تن دیگر از شیعیان این کشور را به شدت محکوم و برای بازماندگان آنها صبر و آرامش مسئلت کرد.

عقیق:آیت‌الله «سید علی السیستانی» مرجعیت عالی شیعیان عراق نیز اقدام عربستان سعودی در اعدام شیخ «نمر باقر النمر» را محکوم کرد.

به نوشته خبرگزاری «المعلومة»، آیت‌الله سیستانی در یک پیام تسلیت به مناسبت شهادت شیخ النمر، اعلام کرد: با تاسف و تاثر شدید، خبر شهادت جمعی از برادران مومن خود در منطقه را که خون‌های پاک آنها از روی ظلم و خصومت به زمین ریخته شد را دریافت کردیم که در میان آنها، نام دانشمند مرحوم شیخ نمر النمر نیز دیده می‌شود.

در ادامه این پیام آمده است: ما این اقدام را محکوم می‌کنیم و به همه شما به ویژه خانواده‌های این افراد، تسلیت می گوییم و از خداوند قادر و متعال مسئلت داریم که این شهدا را با رحمت خود به آرامش برساند و آنها را با اولیاء الله و پیامبر اکرم (ص) و خاندان پاکش مشحور کند به خانواده‌ها و بازماندگان آنها صبر و آرامش عطا کند که هیچ قدرت و قوه‌ای بالاتر از خداوند بلندمرتبه و بزرگ نیست.

پیش از این اخباری منتشر شده بود که آیت الله سیستانی با ارسال نامه‌ای به سران آل سعود خواستار توقف اعدام آیت الله شیخ النمر شده بود.

 «محمد النمر» برادر شیخ النمر نیز این خبر را تایید و اعلام کرده بود که آیت الله سیستانی  با ارسال نامه‌ای در آوریل گذشته به سران سعودی، خواستار توقف حکم اعدام شیخ نمر و آزادی او شده است و این درخواست در رأس تمامی درخواست‌ها برای توقف اعدام ایشان قرار داشت.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین