عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۸۷۱۹
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۲
حجت الاسلام و المسلمین قرائتی
رئیس ستاد اقامه نماز گفت: بدون اذن حضرت صاحب الزمان(عج) هر کسی توفیق پیدا نمی کند در مسیر مهدویت و انتظار گام بگذارد.
عقیق: حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتی در گردهمایی رابطین مهدویت مدارس استان یزد در مجتمع یاوران مهدی(عج) شهر مقدس قم اظهارداشت: مسیر مهدویت راهی پرخیر و بركت است و هر كسی نمی تواند در این راه موفق باشد.

استاد حوزه علمیه با اشاره به اهمیت فعالیت های فرهنگی برای ترویج مهدویت در جامعه گفتند: هر كسی كه در راه ترویج مهدویت قدم بردارد مطمئنا به خواست و دعوت امام زمان(عج) است و كسی كه از این حوزه خارج شود از عنایات حضرت(عج) محروم شده است.

وی گام نهادن در راه ترویج مهدویت را دشوار دانست و اظهارداشت: مسیر مهدویت راهی پرخیر و بركت است و هر كسی نمی تواند در این راه موفق باشد و هیچ كسی نباید خود را در این راه عالم به مباحث مهدویت بداند و همه باید تا پایان عمر برای دانستن علوم و معارف دین و مهدویت مجاهدت كنند.

حجت الاسلام والمسلمین  قرائتی به شیوه های مناسب آموزش مبانی مهدویت اشاره كرد و گفت: مربیان مهدویت برای تضمین موفقیت آموزشی خود باید به اصول و راهكارهایی توجه كنند و در این مسیر از شگردهای آموزشی تاثیر گذار در نسل امروز بهره مند شوند.

 وی بر لزوم استفاده از فن خنده حكمت آموز در مجامع آموزشی مهدوی تاكید و تصریح كرد: كلاس های درس دین و مهدویت باید شاد باشد و باید به روانشناسی رنگ ها نیز توجه داشت.

حجت الاسلام و المسلمین قرائتی با تاكید بر لزوم مطالعه تفاسیر مختلف برای مربیان مهدوی و مذهبی گفتند: قرآن كتاب خالق برای هدایت مخلوقات است كه همه مردم باید آن را بخوانند.


منبع:حوزه


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین