عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۸۵۸۹
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷
عضو جامعه مدرسین:
عضو جامعه مدرسین با بیان اینکه نفوذ در هر مرکزی حتی حوزه های علمیه ممکن است، ابراز داشت: دژ حوزه همیشه بیدار علمیه قم و ساحت قدس مرجعیت هرگز نخواهند گذاشت نفوذ در حوزه صورت گیرد.
عقیق:حجت الاسلام والمسلمین سید احمد حسینی خراسانی شامگاه چهارشنبه در اجلاسیه اساتید مجمع عمومی جامعه مدرسین که با موضوع «رفتارشناسی نفوذ استکبار و بررسی اوضاع منطقه» در مدرسه عالی دارالشفاء برگزار شد، اظهار داشت: توطئه نفوذ در پی اتاق فکر زیاده خواهان و دانه درشت ها، همیشه برای اسلام، حق و طرفداران حق خطری جدی بوده است.   

وی با اشاره به اینکه فرماندهی اتاق فکر توطئه قتل حضرت موسی(ع) را فرعون برعهده داشت، گفت: امروز نیز توطئه های زیادی از سوی استکبار علیه انقلاب دنبال می شود.

این عضو جامعه مدرسین افزود: حضرت علی(ع) نسبت به نفوذ و توطئه های برخی گروه ها ساکت نبودند و تاکید می کردند با نیروهای اقبال کننده از حق، یاران ادبار کننده حق را درهم خواهیم کوبید.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی در ادامه با بیان اینکه نفوذ از مقوله نفاق است، اظهار داشت: دشمن در اتاق فکر خود کادرسازی می کند و نیروهایی از جنس خودی را وارد مجموعه می کند تا به اهداف خود دست یابد.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری همواره در هنگام خطر نسبت به انحراف، هجمه تبلیغاتی و شبیخون فرهنگی هشدار داده اند، افزود: امروز مقام معظم رهبری  ماجرای نفوذ را به هنگام و با فراست شناسایی کردند و تاکید دارند مسئولان در پی برجام ها و رفت و آمدهای سیاسی خام دشمن نشوند.

این عضو جامعه مدرسین با بیان اینکه نفوذ در هر مرکزی حتی حوزه های علمیه ممکن است، ابراز داشت: حصین حوزه همیشه بیدار قم و ساحت قدس مرجعیت هرگز نخواهند گذاشت نفوذ در حوزه صورت گیرد.

    حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی همچنین با بیان اینکه دشمن با عوامل نفوذی خود که به ظاهر از جنس خودی است در تنگه ها کمین می کند، گفت: با اعتقاد به ضرورت باب اجتهاد که همان آزادی اندیشه و اختلاف در رای و نظر است و احترام به همه آرا و گرایش ها در حوزه های علمیه، بر این باور هستیم که وحدت نظر و یکپارچگی امری غیر قابل تردید در ضرورت صیانت از نظام و حمایت همه جانبه از رهبری نظام است و تا این واقعیت استوار باشد، نفوذ در حوزه صورت نخواهد گرفت.

وی افزود: تا زمانی که در حوزه نفوذ نباشد، در کشور و نظام نفوذ نخواهد بود.

این عضو جامعه مدرسین در پایان خاطرنشان کرد: اتاق فکر دشمن با وجود اساتید متعهد، مراجع دلسوز و مقام معظم رهبری حکیم و شجاع هیچگاه موفق به جاسازی نیروهای نفوذی خود نخواهد شد.


منبع:حوزه


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین