عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۸۱۵۷
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲
ایام شهادت امام حسن عسکری (ع) در هیئت رزمندگان مکتب الحسین (ع)
دشمنان می دانستند که ریشه اهل بیت وجود مبارک پیامبر اکرم(ص) است. ابتدا نقشه هایی کشیدند که وجود پیامبر را تخریب کنند که در آن صورت تخریب حضرت فاطمه (س) و حضرت علی (ع) و اهل بیت برای دشمن آسان بود.

گزارش تصویری



عقیق: مراسم سوگواری ایام شهادت امام حسن عسکری (ع) به همت هیئت رزمندگان مکتب الحسین (ع)با سخنرانی حجت الاسلام شیخ مهدی شریف و مداحی حاج سعید خرازی،کربلایی نریمان پناهی ، حاج حسن جلیل زاده و کربلایی مجید پناهی در مسجد لولاگر برگزار شد .

  • گزیده ای از سخنان حجت الاسلام شیخ مهدی شریف را بخوانید:

_ یکی از کارهایی که دشمنان اهل بیت پس از رحلت پیامبر اکرم(ص)انجام دادند، تخریب اهل بیت(ع) بود. این تخریت از چند جهت بود. جایگاه اهل بیت بسیار بالا بود و همه خوب ایشان را می شناختند.

_ دشمنان می دانستند که در این مسیر باید ابتدا تخریب شخصیت اهل بیت (ع) را شروع کنند که اگر در این تخریب شخصیت می شدند به طریق اولی جایگاه اهل بیت را تخریب می کردند. دشمنان می دانستند که ریشه اهل بیت وجود مبارک پیامبر اکرم(ص) است. ابتدا نقشه هایی کشیدند که وجود پیامبر را تخریب کنند که در آن صورت تخریب حضرت فاطمه (س) و حضرت علی (ع)  و اهل بیت برای دشمن آسان بود.

_ دشمنان نقشه هایی را برای تخریب پیامبر کشیدند. ابتدا نقشه ترور پیامبر را کشیدند. که البته خدا از طریق جبرئیل به پیامبر خبر داد و آن ها نتوانستند که پیامبر را ترور کنند. این نقشه ها ادامه داشت تا زمانی که پیامبر در بستر بیماری افتادند. در این زمان بود که دشمنان در فکر ترور شخصیت پیامبر افتادند. کسانی که با اهل بیت دشمن بودند خیلی حواسشان جمع بود و با حساب و کتاب عمل می کردند.

_ تقیه مرتبه اعلی و اوجش در مقابل شیعیان بود. الان کسانی را داریم که در لباس شیعه هستند ولی وهابی هستند. این ها به راحتی تشکیک می کنند و دین را به راحتی از انسان می دزدند. اسراری را که بلد هستیم مخفی کنیم.

_  در کتاب های اهل سنت خیلی از مسائل شیعه یا تحریف شده و یا حذف شده است.  ما  باید قدر این مکتب و قدر این فرصت هایی که به ما داده شده تا ازشیعه دفاع کنیم را بدانیم.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین