عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۷۱۵۵
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹
عزاداران حسيني در قالب كاروانهاي نمادين اسراي كربلا از نقاط مختلف كشور عراق عازم شهر كربلا مي شوند تا ارادت خود را به حضرت سيدالشهدا عليه السلام نشان دهند.
عقیق: تكريم اربعين حسيني رمز تداوم عاشوراست؛ كاروانهاي نمادين اسراي كربلا براي تعظيم اربعين حسيني و بازماندگان واقعه عاشورا، در آستانه فرا رسيدن اربعين شهادت سالار شهيدان عليه السلام و ياران باوفايش به حركت در آمده است.
كاروانهاي نمادين اسراي كربلا با حضور عاشقان حسيني همراه دسته هاي عزاداري از نقاط مختلف كشور عراق عازم شهر كربلا هستند تا ارادت خود را به حضرت سيدالشهدا عليه السلام نشان دهند.
عزاداري براي حضرت سيدالشهدا عليه السلام و گراميداشت اربعين رمز پويايي هميشگي نهضت پربار حسيني و اعلام پايبندي به مكتب سرخ عاشوراست، اين را عزاداران به خوبي مي دانند و بر سر و سينه زنان، لبيك گويان وارد حرم آن حضرت مي شوند.
كاروان نمادين اسراي كربلا براي تعظيم اربعين حسيني و بازماندگان واقعه عاشورا، در اربعين شهادت سيد و سالار شهيدان عليه السلام و ياران باوفايش در زمين كربلا و براي عزاداري و سوگواري اين مصيبت عظما و ارج نهادن به سفراي كبير كربلا امام سجاد عليه السلام و حضرت زينب سلام الله عليها، به حركت در مي‌آيد.















منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین