عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۷۰۷۲
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۴
انتشارات مجنون تنها نیست؛
پایگاه اطلاع رسانی بعثه مقام معظم رهبری، تعاونی ناشران قم، مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی(یادمان شهدای هفتم تیر، سرچشمه) و انتشارات مجنون با همکاری جمعی از تشکلهای فرهنگی فراخوان جشنواره خاطره نویسی از پیاده روی اربعین ۱۳۹۴ را برگزار کردند.
عقیق: به منظور ثبت حماسه عظیم پیاده روی اربعین حسینی در سال ۱۳۹۴، سوگواره ادبی خاطره نویسی این بزرگترین گردهمایی بشری در جهان، برگزار می گردد. این فراخوان گستره با همت پایگاه اطلاع رسانی بعثه مقام معظم رهبری(حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت)، تعاونی ناشران قم، مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی(یادمان شهدای هفتم تیر، سرچشمه) و انتشارات مجنون و جمعی از تشکلهای فرهنگی کشور برگزار خواهد شد.
علاقمندان به شرکت در این جشنواره میتوانند خاطرات خود را از پیاده روی اربعین حسینی به نشانی های آمده در آخر این خبر ارسال فرمایند.
شایان ذکر است تمامی خاطرات پس از تأئید شورای بررسی در مجمدعه هایی ارزشمند در قالب کتاب منتشر خواهد شد.
جمعی از نهادها و انجمن های فرهنگی از جمله انتشارات میراث اهل قلم(کتاب دانشجویی)، انتشارات دارخوین(ناشر برگزیده کشور در سال ۱۳۹۴)، پاتوق کتاب فردا(bookroom.ir)، مسجد جامع آل یاسین تهران بزرگ، انتشارات خورشیدباران(ناشر برگزیده دفاع مقدس)، موسسه قرآن و عترت پیامبر  اعظم(ص)قشم، و… در این فراخوان با برگزار کنندگان همکاری خواهند کرد.
مقدار و تعداد خاطرات محدودیتی ندارد. خاطراتی در حد یک جمله و یا یک کتاب، میتوانند در این فراخوان حاضر باشند.
این جشنواره به صورت عمومی و برای همه رده های سنی برگزار می شود اما خاطرات هر گروه سنی در کتاب مربوط به آن گروه سنی درج خواهد شد.
به خاطرات برتر جوایزی تقدیم، و به شرکت کنندگان، لوح یادبود حضور در این سوگواره ادبی اهدا خواهد شد.
علاقمندان به مشارکت در هرچه پربارتر شدن این خیمه حسینی میتوانند با شماره ۰۹۱۲۲۵۱۹۲۹۷ تماس حاصل فرمایند. شایان ذکر است که مشارکت در این هیئت عمومی اباعیدالله الحسین علیه السلام هیچ تعهدی بالاخص تعهد مالی برای مشارکت کنندگان ایجاد نخواهد کرد و تمامی هزینه های برگزاری توسط  علاقمندان افتخاری تأمین خواهد شد.
رهپویان اربعین حسینی میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به نشانی انتشارات مجنون http://nashrmajnoon.ir/  مراجعه فرمایند. ضمناً صندوق الکترونیکی n.majnoon110@gmail.com پذیرای خاطرات شرکت کنندگان در این سوگواره ادبی است. (نکته مهم: همراه با خاطره ارسالی، نام، نام خانوادگی، نشانی، سن، و شماره تلفنی که بتوان به سهولت با شما تماس گرفت را مرقوم کنید.)


منبع:مشرق
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین