عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۷۰۵۱
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۲
آب و هواي عراق طي ايام اربعين روزهاي آتي صاف تا كمي ابري خواهد بود.
عقیق:به نقل از الفرات، سازمان هواشناسي و زلزله نگاري عراق پيش بيني كرد كه آسمان اين كشور طي روزهاي آتي صاف تا كمي ابري باشد و دماي هوا هم به 26 درجه افزايش يابد.
اين سازمان پيش بيني كرد آسمان طي روزهاي آتي صاف تا كمي ابري به دليل ورود توده هوايي از شرق تركيه باشد. همچنين دماي هوا كمي افزايش مي يابد تا دماي 26 درجه ثبت شود.
بر اساس پيش بيني سازمان هواشناسي و زلزله نگاري عراق، آسمان مناطق مياني و شمالي عراق در روز شنبه هفتم آذر، كمي ابري است و در منطقه جنوبي، آسمان صاف با ابرهاي پراكنده به سبب تاثيرپذيري از سامانه كم فشاري كه از سمت درياي سرخ مي آيد و دماي هواي هم همانند روز قبل به 26 درجه مي رسد. در اين روز باد با سرعت 5 تا 10 كيلومتر در ساعت مي وزد .
روز يكشنبه هم آسمان عراق در مناطق مركزي و شمالي، كمي ابري تا ابري با بارش باران و وزش باد و رعد و برق و در منطقه جنوبي هم هوا كمي ابري و گاهي ابري خواهد بود.
آسمان عراق در روز دوشنبه هم به سبب تاثيرپذيري از سامانه كم فشار از سمت درياي سرخ، در تمام مناطق صاف تا كمي ابري خواهد بود و دماي هوا كمي نسبت به روز يكشنبه كاهش مي يابد. وزش باد با سرعت پايين از ديگر خصوصيات آب و هوايي در روز دوشنبه خواهد بود.


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین