عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۶۹۳۸
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۳
شوراي موكب هاي حسيني در استان ديالي عراق اعلام كرد 88 داوطلب زن در طرح حمايت از موكب هاي خدماتي مستقر بين بعقوبه و بغداد مشاركت دارند.
عقیق:اين شورا همچنين تاكيد كرد بيش از 250 زن از گروه دختران عراق در طرح حمايت از موكب ها در چارچوب زيارت اربعين مشاركت دارند.
علي احمد طاهر رئيس شوراي موكب هاي حسيني در استان ديالي گفت 88 زن داوطلب در طرح حمايت از موكب هاي خدماتي مستقر در طول جاده بعقوبه به بغداد از طريق چادرهاي ويژه براي بازرسي از زناني كه با هدف صرف غذا يا استراحت وارد موكب ها مي شوند، مشاركت مي كنند.
طاهر افزود همچنين بيش از 250 زن از گروه دختران عراق در حمايت از موكب هاي خدماتي زيارت اربعين بر اساس طرح ترسيم شده از سوي فرماندهان امنيتي به منظور تقويت ثبات و رفع هر گونه خطر از زائران اربعين مشاركت مي كنند.
بر اساس گزارش المسله، وي از وجود اتاق عملياتي براي هماهنگي مشترك بين موكب هايي خبر داد كه تعدادشان بيش از 300 موكب است و بين نيروهاي امنيتي براي مقابله با هر گونه چالش يا تهديدي كه زائران اربعين را هدف قرار مي دهد، خبر داد.

جزئيات طرح عمليات بغداد براي حمايت از زائران اربعين
يك منبع امنيتي عراق جزئيات طرح ويژه فرماندهي عمليات بغداد براي حمايت از زائران اربعين حسيني را تشريح كرد.
اين منبع به الفرات گفت فرماندهي عمليات بغداد از امروز چهارشنبه طرح ويژه خود براي حمايت از زائران اربعين امام حسين(ع) را اجرا مي كند كه بر اين اساس راه هايي را كه زائران در آن تردد مي كنند، به روي خودروها مي بندد.
وي افزود از جمله راه هايي كه به روي خودروها بسته مي شود، زير پل الدوره تا پل الحصوه به صورت رفت و برگشت، فقط به زائران اختصاص خواهد يافت و از پل المشتل تا پل الدوره به صورت رفت و برگشت به روي خودرها بسته مي شود . از پل الدوره از بغدادالجديده تا الاقواس فقط به زائران و مسير دوم به خودروها اختصاص مي يابد.
وي افزود خيابان الباويه الكماليه تا پل المشتل و از منطقه الحسينيه تا پل الشعب به زائران اختصاص يافته است.


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین