عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۶۸۹۴
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۶
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان با بیان اینکه موکب‌های‌ مستقر در شلمچه و چذابه توسط مردم تأمین می‌شوند، خاطرنشان کرد: شهرستان‌ها و مرکز استان همکاری خوبی با کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین داشتند و موکب‌ها به نحو احسن تأمین می‌شوند
عقیق: حجت‌الاسلام سیدمحمود موسوی رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان، گفت: از اول صفر تاکنون موکب‌ها در مرز چذابه و شلمچه راه‌اندازی شده و زوار آرام آرام به سمت نجف و کربلا، در حال حرکت هستند.
وی با بیان اینکه بیش از ۱۶۰ موکب در چذابه و بیش از ۲۰۰ موکب در شلمچه راه‌اندازی شده‌اند، خاطرنشان کرد: شهرستان‌ها و مرکز استان همکاری خوبی با کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین به عمل آوردند؛ خیرین، ائمه جمعه شهرستان‌ها و در مراکز استان خیرین، بنکدارها، تجار، مدیران، مسئولان و علما با نظم همه و همه پای کار آمدند.
موسوی با بیان اینکه موکب‌ها توسط مردم اداره می‌شوند، اظهار کرد: کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین تمامی نیازهای موکب‌ها را اعلام و از مردم جمع‌آوری کرد و در اختیار کمیته تغذیه و اسکان که متولی آن حج و زیارت استان می‌گذارد. آنها نیز کمک‌ها را در میان موکب‌ها تقسیم می‌کنند.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان با بیان اینکه موکب‌ها به نحو احسن تأمین می‌شوند، ادامه داد: هر خوزستانی می‌تواند یک زائر اربعین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را تأمین کند.با مدیریت ایجاد شده و سیستم استقرار یافته در شلمچه و چذابه خوشبختانه هدایا و نذورات مردم به نحواحسن به مواکب منتقل می‌شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: این خدمات‌رسانی تا پنج روز پس از اربعین حسینی ادامه می‌یابد.

منبع: ایکنا
211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین