عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۳۹۷۴
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳
با همت مرکز فرهنگی درس‌هایی از قرآن
مرکز فرهنگی درس‌هایی از قرآن با راه‌اندازی چهار کانال خبری در تلگرام و ایجاد صفحه حجت الاسلام قرائتی در اینستاگرام فعالیت‌های ویژه‌ای در شبکه‌های اجتماعی به راه انداخته است.
عقیق:مرکز فرهنگی درس‌هایی از قرآن در جدید‌ترین اقدامامات فرهنگی خود کانال خبری تلگرام و صفحه اینستاگرام حجت‌الاسلام محسن قرائتی را راه‌اندازی کرده است.

گسترش روزافزون فناوری‌های اطلاعاتی و ارتباطی در سال‌های اخیر، تأثیر آن در ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را نمایان و روش‌های سنتی در تمام ابعاد را به روش‌های نوین، تبدیل کرده است.

پایه و اساس انقلاب اسلامی بر ارز‌ش‌های فرهنگی بنا شده است و سال‌هاست دشمن این پایه‌ها را مورد هجوم قرار داده و تلاش می‌کند تا فرهنگ خود را جایگزین فرهنگ بومی و اسلامی کشور ما کند از این رو ضروری است تا با همشیاری برای این موضوع سرمایه‌گذاری کنیم تا جلوی نفوذ بیش‌تر دشمن را بگیریم.

شبکه‌های اجتماعی سازنده و در عین حال خطرناک هستند و استفاده مناسب از شبکه‌های اجتماعی در عرصه فرهنگی سبب بهره‌گیری هرچه بیش‌تر از این فضای مجازی در جهت ترویج فرهنگ دینی می‌شود.

 

 

مرکز فرهنگی درسهایی از قرآن، در تلاش است تا با استفاده از شیوه‌های جدید ارتباطی، معارف و مفاهیم ناب قرآنی که طی چهل سال تبلیغ حجت‌الاسلام قرائتی منتشر شده است، به نحو مناسب در این عرصه ترویج و گسترش کند. در همین راستا با ایجاد صفحه‌ رسمی در نرم‌افزار اینستاگرام با نام«محسن قرائتی» به ارائه روزانه یک تصویر نوشته برگرفته از تفسیر قرآن و کتب منتشر شده، به صورت مناسبتی کرده است.

این مرکز با ایجاد چهار کانال در نرم‌افزار تلگرام به تولید و ارایه محتوای دینی در این محیط پرمخاطب کرده است. کانال‌های اختصاصی تلگرام، قابلیت جدیدی است که در آخرین نسخه‌ تلگرام به آن اضافه شده است. علاقه‌مندان می‌توانند با استفاده از لینک‌های زیر در کانال‌های اختصاصی مربوط به حجت‌الاسلام قرائتی عضو شده و به صورت روزانه مطالب مذهبی و قرآنی دریافت کنند.

کانال تفسیر قطره‌ای قرآن کریم که به صورت روزانه تصویر، صوت، فیلم و متن تفسیر نور حجت‌الاسلام قرائتی از ابتدای قرآن را ارائه می‌کند.

https://telegram.me/mohsen_gharaati

کانال درسهایی از قرآن کریم که متن‌های کوتاه و تصویر نوشته‌های منتخب از برنامه‌های درسهایی از قرآن در این بخش تهیه و عرضه می‌شود.

https://telegram.me/qaraati

کانال نکته‌های ناب که روزانه فیلم‌های گزیده از برنامه‌های درسهایی از قرآن، تفسیر قرآن و سایر سخنرانی‌های ایشان با زمان کوتاه حدوداً یک دقیقه‌ای قرار داده می‌شود.

https://telegram.me/mohsen_qaraati

کانال کتابخانه اینترنتی استاد محسن قرائتی که آثار منتشر شده مرکز فرهنگی درسهایی از قرآن با معرفی اجمالی، به همراه لینک دانلود رایگان برای مخاطبان در حال فعالیت است.

https://telegram.me/mohsenqaraati

علاقه‌مندان می‌توانند با ذخیره شماره 09015197904 در لیست مخاطبان خود، ارتباط تعاملی از طریق شبکه‌های اجتماعی با این مرکز داشته باشند.


منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین