عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۳۰۹۹
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۹
رئیس قرارگاه عمار:
رئیس قرارگاه عمار با بیان این که مبلغان در محرم امسال باید مردم را به سمت خدا سوق دهند گفت: راهبرد اصلی ما در مبارزه با دشمنان، راهبرد جهاد امام حسین(ع) است که امروز هدف سهمگین ترین حملات دشمن است.
عقیق:حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب در دومین روز همایش مبلغان فرهنگ جهاد و شهادت که به همت موسسه روایت سیره شهدا در مرکز آموزشی عمار نیروی انتظامی برگزار شدگفت: دشمنان از اینکه جمهوری اسلامی آنها را از ایران بیرون کرد و اختیار امور را به دست خود مردم و ملت داد، ناراحت هستند.

وی افزود: دشمنان امروز ما همان کسانی هستند که بیشترین حمایت ها را از رژیم شاه انجام دادند، ولی آنها باور نمی کردند که این ملت با رهبری امام (ره) و تکیه کردن به مبانی اسلامی با وحدت کلمه این کشور را از زیر سلطه آنها خارج کنند.

رئیس قرارگاه عمار گفت: معجزه دیگری که غربی ها اصلا آن را باور نمی کردند، رای دادن سراسری مردم به برکناری نظام شاهنشاهی و رای مثبت به نظام اسلامی بود.

وی افزود: مردم در آن روزها در خصوص ابعاد مختلف جمهوری اسلامی و آنچه روی خواهد داد، دید جامعی نداشتند، آنها فقط راه خود را با امام خود یکی کردند، زیرا می دانستند که این حکومت اسلامی زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) خواهد بود.

این کارشناس حوزوی گفت: دشمنان این هدف نظام جدید را باور کردند و به همین خاطر سعی کردندکه به هر نحو ممکن مردم را از رسیدن به این هدف بازدارند؛ آنها از این عزم ملت برای رقم زدن زمینه سازی ظهور می ترسند، زیرا امام زمان(عج) پرچم اسلام را از کنار خانه خداوند که خانه ای امن است تحویل می گیرند و قیام خود را آغاز می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین طائب بیان کرد: این جامعه اسلامی با شعار امام خمینی(ره) مبنی بر نابودی رژیم صهیونیستی راهبرد خود را آغاز کرد؛ امام همیشه سعی داشتند تا مواضع آمریکا را تضعیف کنند و علنا به مبارزه با این رژیم استکباری رفتند.

وی با اشاره به اعتراض آمریکا نسبت به حرکت نظامی روسیه علیه داعش در سوریه، گفت: آنها دروغ گویی خود را در همین مواقع نشان می دهند؛ زیرا اگر آنها ادعای مبارزه با داعش را دارند نباید از این حملات ناراحت باشند.

این استاد حوزه تضعیف آمریکا را مقدمه نابودی رژیم صهیونیستی دانست و تصریح کرد:  در این بین باید بدانیم که صلح و ارتباط بین پیروان پیامبر اسلام و پیروان شیطان شدنی نیست، زیرا آنها همیشه به دنبال تسلط و نابودی ما هستند.

وی گفت: راهبرد اصلی ما در مبارزه با دشمنان، راهبرد جهاد امام حسین(ع) است که امروز هدف سهمگین ترین حملات دشمن است؛ واقعه کربلا به عنوان صحنه مذاکره است و ما باید از این واقعه درس بگیریم؛ ما نباید به شکلی عمل کنیم که کشوری که نماد مقاومت در مقابل استکبار است از مذاکره بردبرد با آمریکا سخن بگوید.

حجت الاسلام والمسلمین طائب خاطرنشان کرد: بیعت با آمریکا و پذیرفتن های خواسته های او را نباید برد برد  بدانیم زیرا این مساله به معنی ذلت است؛ با اجرای خواسته های آمریکا به ذلت کشیده می شویم.

وی افزود: ملت ما در این سالها بارها و بارها در سخت ترین شرایط با فرهنگ جهاد و شهادت دشمن را نا امید کردند؛ مبلغان در محرم امسال باید مردم را به سمت خدا سوق دهند.

این کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد: دشمن با بازی با کلمات به دنبال بهره بردن از این توافق است، ولی بدانیم که تنها راه پیروزی بر دشمنان توکل بر خدا و ادامه دادن این مسیر حق است.


منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین