عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۳۰۴۵
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۶
ویژه برپایی نمایشگاه در هیئت های مذهبی
برای آشنایی با این بزرگان که در کربلا و پایین پای اربابشان مدفون هستند، و ادب حضور را حتی بعد از شهادتشان رعایت کردند، مطالعه مجموعه پوسترهای معرفی اصحاب کربلا كه با عنوان «پروانگان عشق» منتشر شده مي تواند بسيار مفيد باشد.

عقیق:  شناخت پيشينه و زندگي اصحاب حضرت سيد الشهدا(ع) از جمله اموري است كه مي تواند به مثابه الگوي مطلوب براي طالبان حقيقت در نظر گرفته شود و اين مهم به مدد انتشار محصول جديد از موسسه مطالعاتي شمس الشموس عملي شده است.



به گزارش عقيق، برای آشنایی با این بزرگان که در کربلا و پایین پای اربابشان مدفون هستند، و ادب حضور را حتی بعد از شهادتشان رعایت کردند، مطالعه مجموعه پوسترهای معرفی اصحاب کربلا كه با عنوان «پروانگان عشق» منتشر شده مي تواند بسيار مفيد باشد.  این مجموعه پوستر که هر یک در قطع A3 و به تعداد 115 برگ به صورت 4 رنگ  و از جنس مقوا گلاسه است، به سرگذشت 122 شهید از اصحاب عاشورا می‌پردازد. این مجموعه را می‌توانید به قیمت35000 تومان از انتشارات موسسه فرهنگی مطالعاتی شمس الشموس، تهیه کنید. این پوسترها برای نصب در مساجد، کتابخانه‌ها، هیئات عزاداری، نمازخانه‌ها، راهروی ادارات و سایر اماکن عمومی در سطح شهر قابل استفاده اند. برای تهیه این محصول با شماره تلفن 88406055، 86030951 و تلفن همراه 09101932114 تماس بگیرید.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین