عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۰۹۴۰
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۹
همزمان با روز زیارتی امام رضا (ع) صورت می‌گیرد
دبیر ستاد مردمی «قرار زیارت» از برپایی ۱۲ ایستگاه صلواتی در چهار مسیر ورودی حرم مطهر رضوی همزمان با ۲۳ ذی‌القعده روز زیارتی امام رضا (ع) خبر داد.
عقیق:حجت‌الاسلام محمد خداوردی در جلسه ستاد بزرگداشت 23 ذی القعده روز زیارتی امام رضا(ع) در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی اظهار کرد: وجود مقدس ولی نعمت ما امام رضا (ع) سبب خیر و برکات مادی و معنوی در خراسان رضوی شده است.
وی با بیان اینکه زیارت اثرات بسیاری در مردم می‌گذارد، تصریح کرد: توجه به ظرفیت‌سازی در معرفت موجود در زیارت از مهم‌ترین مواردی محسوب می‌شود که باید در محتوای برنامه‌های 23 ذی‌القعده همزمان با روز زیارتی امام رضا (ع) در نظر گرفته شود.
دبیر ستاد مردمی «قرار زیارت» از فعالیت 12 ایستگاه صلواتی در چهار مسیر ورودی حرم مطهر رضوی همزمان با 23 ذی‌القعده روز زیارتی امام رضا (ع) خبر داد و افزود: 8 هزار زائر در این روز از استان‌های خراسان شمالی، جنوبی و گلستان در حسینیه امام خمینی (ره) مشهد گردهم می‌آیند و برنامه‌های مناسبی برای این روز خاص در نظر گرفته شده است.
گفتنی است با همکاری معاونت هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی، همزمان با 23 ذی‌القعده، 20 دقیقه قبل از به زمین نشستن هواپیماها در فرودگاه مشهد، دعای صلوات خاصه امام رضا (ع) پخش می‌شود و علاوه بر چاپ ویژه‌نامه‌هایی توسط روزنامه‌های خراسان، قدس و شهرآرا دو مجله زائر و حرم نیز با هدف ارتقای سطح دانش مردم درباره اهمیت روز زیارتی امام رضا (ع) چاپ می‌شود.

منبع:قدس
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین