عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۰۹۳۶
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۹
آیت الله ناصری:
نماینده ولی‌فقیه در استان یزد گفت: امام حسین (ع) با عشق به خدا و استکبارستیزی، تلاش کرد که بنده‌های خدا جهنمی نشوند و این موضوع باید در اشعار آیینی مورد توجه قرار گیرد.
عقیق: آیت‌ الله محمدرضا ناصری،در نشست هم‌اندیشی شعرای آیینی استان یزد با اشاره به این که هر عمل و اقدام ما دارای اثر و نتیجه‌ای است که این نتیجه در ارتباط با زمینه و اصالت آن عمل است، اظهار داشت: تمام حرکت‌های ما در زندگی زمانی موثر و مفید است که ما را به سوی کمال سوق دهد، در غیر این صورت دچار زندگی عبث و بیهوده شده‌ایم.
نماینده ولی‌فقیه در استان یزد ادامه داد: اگر می خواهیم به تعالی برسیم و با ضمیر آگاه، عمق عشق به امام حسین (ع)، شجاعت حضرت زینب (س) و ... را به نمایش بگذاریم، باید اشعار شاعران آیینی عمق و معنا داشته باشد .
وی، عاشورا و غدیر را تحول آفرین خواند و گفت: امام حسین (ع) با عشق به خدا و استکبارستیزی، تلاش کرد که بنده‌های خدا جهنمی نشوند و این موضوع باید در اشعار آیینی مورد توجه قرار گیرد.
آیت الله ناصری با اشاره به این که شاعران آیینی یزدی باید به الگویی برای دیگر استان‌ها تبدیل شوند، اظهار کرد: خوشبختانه یزد اصالت اشعار خود را حفظ کرده و از گردونه واقعیت‌ها دور نشده است که امیدواریم این روند و سبک همچنان ادامه داشته باشد و تغییر نکند.


منبع:حوزه
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین